Gå til innhold

Skal man ikke være glad når el er over?


martine68

Anbefalte innlegg

Sitter er og er kjempedeprimert idag. Forrige helg var vi så optimistiske både jeg og gubben. Vi var i strålende humør og klar til dyst. Men så skjedde det noe i løpet av uka. Mannen min ble liksom litt uinteressert i å ha sex. Tenk dere det. En mann vil heller se TV enn å ha sex! Vi hadde sex dag 10 og 12 men så ville han liksom ikke prøve mer. Jeg ble jo superfrustrert og har lirket ut av meg alt for mye av min frustrasjon så nå går vi bare og glefser til hverandre. Jeg fikk jo en pos. el-test på dag 12 så det kan jo være det klaffet, men nå er ihvertfall el over. Kan ikke skjønne hva som gikk av han altså. Kanskje fikk han et snev av kalde føtter og angret hele prosjektet. Det er egentlig han som alltid har sagt at han vil ha 3 barn mens jeg har holdt igjen, så jeg skjønner ikke noe. Ikke vil han prate om det heller. Nå sitter jeg her og er helt sikker på at vi ikke traff el denne måneden. Ikke vet jeg hva jeg skal gjøre for å normalisere situasjonen i huset heller. Det er bare så vanskelig noen ganger nå temperamentet tar overhånd. Måtte bare skrive ut min frustrasjon idag jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff så leit martine. Når dere har blitt venner igjen får du ta en skikkelig prat med ham om det er noe i veien.

Kanskje han også synes dette er slitsomt og frustrerende innimellom? Kanskje han føler seg litt sånn "avlshingst" og at han får litt prestasjonsangst. Eller kanskje vi må godta at menn ikke alltid har overskudd heller.

Men hvis dere fikk gjort det på dag 12, så er det jo bra sjanse da!

Vi kan nok kanskje bli litt selvopptatte i denne prøveprosessen, og kan glemme at det er en til som har følelser og ønsker å bli sett! (jeg snakker for meg selv ihvertfall)

 

Lykke til martine, det går seg til vet du!!!!

 

Trøsteklem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig han er frustrert over at vi ikke får klaff, men det blir i hvertfall ikke noe hvis vi ikke prøver da. Jeg får vell bli flinkere til å ta initiativ utenom disse prøveperiodene våre. Da slipper han kanskje å føle seg som en "avlshingst". Ser jo også muligheten av at jeg blir for opptatt av å få klaff at jeg ikke ser de signalene han sender. Nei det er ikke enkelt dette her.

 

Vi er forresten i bedre humør begge nå, så det blir nok en fin lørdagskveld likevell. Takk for gode råd horatio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at dere har blitt i litt bedre humør.

Det er ikke så lett å prate ut om ting når humøret er bånn, og en kanskje har kranglet... Snakker av erfaring =)

Håper dere får tatt tak i ting nå da, og løst opp i floken =)

Som regel så er det ingen stor ting som ligger til bunns...

Det er jo godt mulig du har lykkes denne pp likevel!!

 

Nå denne pp hadde mannen min så sterke smerter i ryggen at han ikke maktet å ha sex på dag 14 og 15, som jeg hadde planlagt og som var de viktigste... Jeg var kjempeirritert og oppførte meg utrolig barnslig... er litt flau over det nå...=)

En kan nesten bli helt besatt og skrullete av å tenke på pp og prøving osv.

 

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...