Gå til innhold

hjelp,jeg har ikke sovet noe i natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt så forferdeloge magesmarter nederst i magen,og i korsryggen.gått på do og sjekket hele tiden,kun litt brunlig utflod.

ringte legevakten i natt fikk beskjed om å komme iformiddag.

kom derfra nå.....

det kunne være 3 alternativ

1 en sa

2,graviditet utenfor livmor(men det var litt for tidlig egentlig)

3,vanlig med blødninger og smerter mellom uke 8 og 12 for det er på denne tiden mensen vanligvis skulle kommet.

mer kunne han ikke gjøre,smertestillende var ikke anbefalt og ikke hadde han ultralydapperat så den som må sitte her og grine meg i smerter er meg.....er jo så bekymret.tårene har trillet fra jeg gikk ut fra legen. vær så snill og hjelp meg,har jeg mistet mon tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjelp vær så snill....

Skrevet

Kan jo være en sa. Jeg hadde krevd å få en ultralyd ihvertfall.. Håper det går bra med deg !!

Skrevet

Det er jo ikke sikkert at du har mistet, men jeg skjønner godt at du er svært bekymret. Hvis jeg var deg ville jeg ringt legevakta igjen ,og krevd å få en ultralyd. Hvis de ikke har dette, krev å få en henvisning til sykehuset. Du kan jo også selv ringe direkte til sykehuset. Det er trist at du ikke har blitt tatt mer alvorlig. Håper det går bra med deg.

Skrevet

Hei

Jeg har en venninne som hadde fosteret utenfor livmor og det var helt smertefritt merket ingenting før uke 17. Jeg har hatt sterke smerter i underliv og nederst i magen begge gangene, sluttet å gjøre vondt i uke 13.Legen sa til meg at det kan være begynnelsen på bekkenløsning eller sammentrekninger i uderlivet.

Håper det går bra med deg og det gjør det helt sikkert.

Lykke til

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...