Gå til innhold

Fødeklar, men skummelt


Gjest

Anbefalte innlegg

Har 11 dgr igjen til termin. Førstemann kom 13 dgr før. Så nå føler jeg at jeg sitter i et slags vakum. Jeg er veldig klar, veldig lei, mye vondter både her og der og syns ikke minst at denne magen er veldig upraktisk. Så nå går jeg bare å kjenner etter symptomer på at noe snart skal sette igang. Alikevel gruer jeg meg.......... Haddde en super fødsel sist gang, så jeg har vel ikke noe grunn til å grue meg. Men jeg syns det er mye værre å gå vente denne gangen enn sist. Alt er liksom bare fryd og gammen med første, men nå som man vet hva man går til så blir alt helt forferdelig syns jeg. Prøver jo ikke å vente så fælt, men med vondter og ingen mulighet til å gjøre for mye i huset blir det lange dager, selv med en en liten 2-åring i huset. Fortvilende å ikke kunne sitte på gulvet å leke med henne eller å danse sammen når hun vil det. Veldig nedtur å være så "krøpling", det går veldig utover selvfølelsen. Tungt å være "dårlig" mor og kone, sur og grinete. Stakkars de rundt meg hvis jeg går 2 uker overtid, da bør de nok vurdere å flytte ut for en periode tror jeg.................

Flere som meg??????

Hjalp faktisk litt å få skrevet det ned..........

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei. Har det akkurat likt som deg akkurat nå.8 dager igjen til termin. Førstemann kom 3 uker før termin så nå går jeg bare å venter på neste. Har en samboer og ei jente på 2år 6 mnd som jeg føler at jeg er sur og grinete på hele tiden akkurat nå. Slimproppen gikk i går så jeg går bare å venter på noe mer tegn. Leste akkurat at man kan gå 3 uker for det om slimproppen har gått, får da for de rundt meg sin skyld at ikke dette skjer....

Lenke til kommentar

Første gangen jeg fødte gikk slimproppen fredag kveld, da hadde jeg ikke rier, bare følelsen av svake menssmerter. Søndag formiddag kom ungen. Så hos meg tok det bare 1 1/2 døgn fra slimproppen gikk til ungen ble født.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...