Gå til innhold

nurket sover så lenge..?


storkenerpåvei.

Anbefalte innlegg

er nå i uke 38 og har et lite nurk som er ganske så akitiv hele dagen.men nå tar det lengre å lengre tid før noe skjer i magen om morningene..

merker at han er der.

dytter jeg på han,dytter han tilbake..men han er liksom ikke våken...ennå.. nå er jo klokken 12..

noen andre som har det sånn fortida??

merker ikke mye til han om natta heller.. :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her sover vesla hele tiden, hele døgnet nesten..Jeg har termin om 13 dager..Jeg har vært bekymret endel ganger siden jeg ikke kjenner henne så mye,men har nett vært på kontroll og alt er tipp topp..

Jeg kjenner henne litt om kvelden og da må jeg ofte drikke noe kaldt eller spise is..hehe.Hun har det nok trangt inni der nå..

Håper hun sover like mye når hun er kommet til verden..Jeg har ikke hatt problemer med å sove pga hennes aktivitet, om natten sover hun også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå rakk jeg aldri å komme så langt som til uke 38 (fødet i uke 37), men det ble roligere og roligere mot slutten. Tok lengre tid før jeg merket noe hver morgen og det var ikke like mye futt i bevegelsene....

 

Men som sagt 1000 ganger før, er du bekymret og syns det blir vel lite bevegelser, så ta kontakt med føden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...