Gå til innhold

Lørdag!


Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

God morgen jenter!

Vil bare ønske dere alle en strålende fin lørdag:-)

Bestemt meg for å ikke snakke om og ikke tenke fødsel, men rett og slett prøve å slappe av på kafe og kanskje en kinotur i ettermiddag! Blir jo smårar av å kjenne etter tegn hele tiden....Sovet godt i natt og er i så utrolig godt humør idag at alle her hjemme nesten lurer;-)

Lar dem bare lure jeg - sikkert godt for dem at samboer og mamma ikke er helt i tåkeland en dag:-)

 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

God morgen til deg også.

Sikkert lurt å legge fødselstankene litt på hylla for noen timer. Kafe og kinobesøk høres jo kjempekoselig ut. Kanskje dere finner et sted hvor dere kan sitte ute å nyte aprilsolen. (hvis det er sol der du bor). Her litt syd for Oslo er det ihvertfall strålende vær idag.

 

Må bare fortelle at idag lå brevet ang. fostervannsprøven i posten også så nå føler jeg meg helt trygg.

 

Ha en koselig dag og lykke til dersom noe skulle skje (fødsel altså).

Lenke til kommentar

Takk! Så flott med brev!!! Da kan du bare begynne å nyte graviditeten du:-)

Bor i Moss, men er nok ingen sol her idag, så vi får nyte latten innendørs:-)

Lenke til kommentar

Jepp, vi er også på vei til Cafe og Kino i ettermiddag. Og jeg skal IKKE føde, så Attpåklatt - dette var en god strategi.

 

Kos, kos og atter kos.

Lenke til kommentar

En riktig god lørdag ønskes deg også!!!

Høres ut som en utmerket plan for dagen. Her har ungene og jeg først fått shoppet litt og så vært på bursdag til en kusine. Nå leker ungene ute i solen og mor venter på at middagen skal bli ferdig, fått i de for, sett barne-tv og fått de i seng ;-) Gemalen på hyttetur med gutta og himmel, jeg som prøver meg på at min kjære ikke hjelper til noe særlig... Skjønner når man prøver seg som høygravid alenemor at han nok gjør mer enn jeg kanskje lar han få kreditt for ;-)

 

God helg til alle modenmammaene her inne!

Lenke til kommentar

Og i dag er det søndag... ;)

Akkurat kommet fra Sverige. Kjære Attpåklatten, jeg har et tips til deg... Litt langt å kjøre men... Veien mellom Torsby, Sverige og Kongsvinger er den perfekte "få igang en fødsel-vei"!!!!!!!!! Aldri vært med på værre!!! DE humpene!!!! Satt til slutt og lurte på om hun i magen kunne få whiplash :( Tross alt så har hodet begynt å feste seg... Og vet du? Tenkte hele tida på at HER skulle Attpåklatten ha vært ;)))))

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...