Gå til innhold

Å så glad! Fertilitetstest viste at jeg er "normal"!


Snupi ♥ termin 24.mai 2009

Anbefalte innlegg

Tok fertilitetstest i dag morges. Kan tas alle dager i måneden og måler nivået av folikkelstimulerende hormon kroppen produserer. Jeg fikk negativt resultat i positiv forstand. Leste først av feil og vart skikkelig deppa, men da jeg fikk snudd pinnen riktig var resultatet oppløftende! Flere som har prøvd slik fertilitetstest ? ("Baby Start")

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg har ikke prøvd sånn test.. Men jeg har jo fått en skjønn datter, så jeg håper jo at jeg enda er fertil ;0)

 

Gratulerer så hjertelig med oppløftende resultater,, stå på,, kanskje april blir DIN måned? Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert et dumt spørsmål, men jeg spør likevel.. :o)

Kan man ta denne testen hvis man går på p-piller (el andre hormonpreparater), dvs vil det få noen innvirkning på testresultatet?

Mener jeg har testet for FSH tidligere i forbindelse med noen annet og da var alt som normalt.. Men husker jo ikke om jeg gikk på p-piller da..

Kunne jo vært moro og testet på nytt, men vil gjerne vite om p-pillebruk har noen innvirkning først :)

 

Har ikke begynt prøving men er jo greit å se om alt er normalt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg forstår dette er dette en test på om man er i fertil alder...

 

Den kan vel ikke påvise om man er "u- fertil" av andre grunner som ikke har med hormonproduksjonen å gjøre????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test oppsøk lege for videre utredning. Negativ test: Det kan være andre årsaker til infertilitet, diskuter dette med din lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...