Gå til innhold

Kommer forsiktig listende inn her jeg:-)


Meesah og HattiFnattene♡

Anbefalte innlegg

Hei hei..går over til andre trimester i morgen, så jeg tjuvstarter litt..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da skifter vi uke samtidig! Men debattene her inne var litt mer aktuelle enn første tri. så jeg snek meg over tidligere i uken!

Når har du termin? Min foreløpige er 10.okt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dere to ;) jeg har termin 9 oktober ( foreløpig da) er det ikke godt å være over her ? kan liksom puste litt nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom du etter ja, så koselig!!! Har bare vært her et par dager, men ønsker deg allikevel velkommen jeg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ser dere har samme termin som meg, men jeg har da vært her en uke.. er det jeg som er helt analfabet i regning da?? har bim term.10.10.06 og legeterm.09.10.06 fdsm var 31,12,05 er da ferdig med 13 uker er jeg ikke?? nei nå ble jeg litt satt ut her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei eyleen.. jeg har også bim termin 9.10.06.. har også vært her en uke, så hvis du er analfabet på regning så er jeg det og.. hi hi ;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere:) Jeg har visst regnet feil, skulle kommet inn her forrige uke, men det var så trygt og godt på 1. trimester hehe. Har termin 8 Oktober.Godt å se flere kjente navn her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puuhh!! hehe Da er jeg sånn noenlunde tilregnelig likevel da! knis..

Gruer for at ul term. blir senere enn de jeg har nå, det blir iallefall nedtur! vil ikke vente lenger enn jeg måå! hehe

Uansett: hjertelig velkommen til alle nye, nå har vi bare 2/3 igjen.av sv.skapet.Og det er vel egentlig nå vi virkelig begynner å finne ut at det er et barn derinne.. og ikke er bare kvalme og lubne, kvisete og vet ikke hva... Og ikke trenger vi å skjule det lengre heller, vi er liksom litt mer sikre nå ( for min del har det ikke gått å skjule det på leeeenge hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er jeg enig i også.. merkeliger greier,, på morran er magen nesten flat, men på ettermiddagen / kvelden kan man tydelig se at det lever noe der inne.. he he .. morro ;=)

Vil ikke gå lenger enn jeg må jeg heller .. føler meg litt små lubben kan man si.. hi hi, men om et par uker så er det vel mer mage der og litt mer tydelig , håper jeg .. '

 

Fint å se igjen fler av navnene fra 1 tri.. Nå er vi tryggere.. HURRRAA for oss og nyt helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Jeg har termin 19 okt, men den er litt merkelig, så jeg vet egentlig ikke når jeg har termin jeg.. I følge BiM er jeg i uke 13 i morgen (eller mandag) men etter sist mens er jeg uke 13 på torsdag..uansett følte jeg at det er mer naturlig å komme inn hit nå..Ja vi er ferdige med den verste etappen:-)

 

Men for meg gjenstår det verste enda. Skal på UL på mandag og sjekke at det er liv i begge bebbisene mine. Gruer meg som en hund. Kommer ikke til å slappe av før jeg ser at alt er bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...