Gå til innhold

Jippi,, nå er det april!


Loise 2barnsmor ღ

Anbefalte innlegg

Jeg har gledet meg sånn til april skulle komme.. Har tenkt på det hver dag siden november i alle fall... Og nå er vi i april,, HERLIG!!!!

Dette er altså den magiske måneden hvor vi blir prøvere!

 

Selve el og aktiv sengehygge er litt senere i mnd.. Jeg venter TR nå den 7 april, og så kommer el rundt den 29 april..

 

Jeg mååååå bare få juble litt her jenter... jeg har jo gledet meg til å begynne på barn nr2 siden i fjor sommer... Så det er stort for meg at jeg endelig snart er ved prøve-målet..

Så håper jeg da,, som alle andre.. at det ikke tar så lang tid å faktisk BLI gravid... Jeg syns jeg har ventet lenge nok,,, og det har dere tolmodige jenter også,,, Måtte det bli MANGE spirer utdelt i denne kommende våren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

:0) Lykkelig klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :0) og i like måde,,, håper april er måneden for deg ;0)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja håper det....har faktisk el rundt no...

Jeg har et innlegg lenger nede som jeg håpte du vill se på...

Du er jo liksom el eksperten her inne da....lol

bare hvis du gidder da selfølgelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, lykke til!!! Håper du snart flytter videre til 1. trimester.

 

Jeg har enda en mnd igjen. Regner med å ha el 5. mai og da setter vi i gang for fult! Denne måneden er vi på fjellet med alle i familien under el. Det er egentlig ikke hovedgrunnen. Da jeg har en liten jente fra før har jeg lyst til å være hjemme i julen. Forrige gang fødte jeg nesten 4 uker før termin og måtte ligge på sykehuset litt før og etter fødselen. Så da satser jeg på termin i månedskifte januar/februar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MinaMamma

Jeg fødte 3 uker før termin sist og ønsker heller ikke å tilbringe julen på føden i stedet for hjemme med min datter.. Men om dette skjer igjen så har jeg vel større sjanse enn deg til å rekke januar... En evnt befruktning 29 april blir termin 23 januar for meg.. og 3 uker før termin det blir da fødsel 2 januar.. Nå har jeg imidlertid liten tro på at jeg hverken blir gravid på første forsøk eller at jeg må settes i gang 3 uker før teminen en gang til.... Så jeg kjører på i april jeg,, og håper på det beste... :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da er det jo stor sjangse for at det blir 2007 på deg!

Jeg vil heller ikke legge alt for mye i at det skal skje med en gang, men det er jo lett å bli utålmodig, Jeg kjenner at jeg har VELDIG lyst nå.... Så da er det bare å holde ut litt til. Har forøvrig IKM i dag, men har ikke sett noe til TR. Litt rart for hun pleier å være et A-menneske. Ja, ja legger egentlig ikke noe i det for vi har vært veldig forsiktige denne mnd.

Hvor gammel er janta di? Ser fra signaturen din at vi er like gamle, eller skal jeg si unge:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er like "unge" ;0) Hvis dere har vært forsiktige så er det vel ikke en graviditet men heller tanta som driver aprilsnarr med deg..

 

Jenta vår er 14 mnd onsdag som kommer. Så hvis det blir umiddelbar klaff har jeg termin 2 uker før 2års dagen hennes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok bare en spøk:-) Er egentlig veldig glad hvis hele "oppsettet" vårt forskyves litt. Den første el vi skal prøve på kommer nemlig på en torsdag der mannen min er bortreist med jobben fram til fredag.

 

Jeg har ei jente på 16 måneder. Satser på litt over 2 år i mellom, men det blir jo tre skoleår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Loise

 

Ja tenk nå er det virkelig prøvemåneden. Blir så spennende å følge deg. Du har hjulpet meg og mange andre her med el og føler du har veldig god kontroll på syklusen din så jeg tror det klaffer med første forsøk for deg. Tror til og med du får en sønn denne gangen jeg så godt inni eggløsning etc du er:-))

 

Masse lykke til, og gleder meg til å følge deg som sagt. Håper jeg også blir med på ferden etterhvert. Fikk svar på endel hormonprøver så det ser ut som du har hatt rett med tanke på alle spørsmålene jeg har stilt deg med min temp etc. Du har sagt hele tiden at det virker som om kroppen min prøver å få til el men ikke riktig får det til og det er akkurat det hormonprøvene mine også sier etter som jeg forstår.

 

Skal prøve å drikke ryllik te nå fremover og håper det klaffer snart. Forstår ryllik skal virke positivt på å regulere syklus.

 

Stor klem fra meg til deg:-0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Loise!

 

Så kjekt at du er med som ordentlig prøver nå:o)) Blir spennende dette. Hvis jeg får TR nå, tror jeg vi "følger hverandre" med el og tr samtidig:o)

 

Håper jeg bare kan komme innom og se hvordan det går neste måned:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Bumsemamms

 

Huff,, så dumt at jeg hadde rett da.. det er liksom hyggeligere om det bare er en engangs greie og at neste syklus er helt tipp topp igjen..

Men men, på den positive siden, så blir det jo lettere å bli gravid når man har oppdaget hva som hindrer en,, og dermed kan hjelpe kroppen litt :0)

 

Hvis jeg blir gravid på første forsøk OG får en gutt,, da hopper jeg i taket av glede!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper DU får rett der Bumsemamms ;0) hihi

 

Håper rylliken hjelper deg,, ønsker deg alt godt..

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er herlig å snart være ordentlig prøver.. Jeg venter TR 7 april, så kanskje vi følger hverandre ja... Aller helst håper jeg jo at du stikker av med "seieren" og kan proklamere at TR har tatt ferie i 9mnd ++

 

Jeg skal følge med på deg jeg Frk Fuglefrø-77... Klem :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med prøvinga, håper dere får det til å klaffe fort :-)

Du har jo vært en stund her inne, så mange kjenner deg jo litt og gleder seg helt sikkert til å se hvordan det går med deg :-)

 

Skal krysse fingrene for at du blir gravid jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen spirrevipp..

Ja, jeg har jo vært her en stund, så jeg kjenner jo en del andre jenter her som jeg heier på også,, så det går jo begge veier...

 

Krysser fingre for deg også jeg, spirrevipp. Kanskje vi får klaff begge to snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! Ville bare ønske lykke til!! Du har jammen vært tålmodig venter en stund, håper det klaffer fort for dere nå :o) Våren er jo til vanlig en bra måned for spirer, så får håpe den blir det for oss også!! Lykketilklem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja endelig!!! Bare en uke igjen du :-) Blir spennende å følge med deg!!

Kommer du på treffet imorgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioi!!!! Kjempeheier på deg altså!! Du må jo være en av verdens mest

tålmodige mennesker!! Blir spennede å følge med deg framover!.-) Årntli' masse lykke til!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Loise,

 

jeg også har ventet lenge nå synes jeg. Har også talt uker til min førtse prøveperiode. Begynte for 12 uker siden og det har heldigvis gått så fort. Har mensen nå og foventer eggløsning i påskedagene. Er min første prøveperiode noen gang. Har aldri prøvd å bli gravid før og er 34 år. Får håpe jeg ikke har alderen imot meg! Påsken blir ihvertfall hyggelig...!

 

Lykke til! Nå teller jeg ikke uker lenger, kun dager.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stinemor78: Takk,, ja våren er en god måned, håper det kommer til å gro mange spirer denne våren,, jeg har lagt inn bestilling på èn av dem i alle fall.. ;0)

 

kirsty2: Det er spennende å følge deg også,, du hadde nettopp el skjønte jeg,, spennende!! Krysser finger for deg! Nei, jeg kommer ikke på treffet. Jeg hangler litt, var syk nesten hele forrige uke. Så jeg skal rett hjem fra jobb... Kos dere masse, og hils hele jentejengen!!!!

 

vilha3: Ja, tolmodig skulle vært mellomnavnet mitt.. *ler* Takk for hyggelig hilsen! :0) Lykke til for dere også!! Dette er spennende gitt..

 

Skjønn: Hei.. Da meldte vi oss kanskje inn her nesten samtidig da? Jeg har imidlertid hatt lyst å begynne på barn nr2 da jeg slurvet litt med pillen i fjor sommer og lurte på om jeg hadde blitt gravid. Det hadde jeg ikke, men lysten på flere barn var sådd... Så nå har jeg liksom ventet siden juni i fjor.. Mannen ville vente, og det har jeg respektert.. Hva er grunnen til at dere har ventet i 12 uker da? Dere får kose dere masse i påsken!!! Klem :0)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Loise!

 

Har egentlig ventet i ett halvt år. Flytte sammen og føde på begynnelsen av året er noen av grunnene til at vi har ventet. Og nå er vi begge klare. Jeg har litt mer klar enn kjæresten min. Så du spørsmålet mitt på en annen tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...