Anonym bruker Skrevet 1. april 2006 #1 Skrevet 1. april 2006 babyen min har en masse hår,hadde det som nyfødt også,kommer det til å falle av?noen påsto at alle babyer mistet alt håret og så kom det nytt etter en stund.når pleier det å skje i så fall?
Vimsemamsen Skrevet 1. april 2006 #2 Skrevet 1. april 2006 Nei, datteren min har hatt masse hår siden hun ble født, og hun mistet det ikke. Hun er nå straks 8 mnd gammel, og det er "ordentlig" hår hun har på hodet, ikke sånne babyfjoner (om du skjønner hva jeg mener!)
Gjest Skrevet 1. april 2006 #3 Skrevet 1. april 2006 Jenta mi hadde masse hår da hun var født, nå er hun 5 mnd og er bare litt tynnere på sidene og en lang hanekam på toppen.
Belit fikk gutt 21.10.05 Skrevet 1. april 2006 #4 Skrevet 1. april 2006 Min har alt baby-håret som nå er langt, og så vokser det ny pigg ut under.
Mollybegolly Skrevet 1. april 2006 #5 Skrevet 1. april 2006 Leste akkurat et sted at alle babyer mister det første håret, men at man ikke alltid legger merke til det fordi det skjer gradvis og samtidig med at det nye håret kommer. Så dersom spørsmålet egentlig er om alle hårete nyfødte blir skallete etter en stund, så er vel svaret nei? He he, vår baby hadde mye hår da hun ble født, og det var relativt mørkt. Det nye håret er mye lysere, så nå har hun stripete hår...
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Gullet mistet alt håret på toppen. Men det er på vei tilbake nå Han så ut som en gal professor et par uker.. Thihi:)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Eldstejenta mistet ikke håret sitt, ble nok litt tynnere en periode, men hadde absolutt mye igjen. jeg lagde musefletter på henne når hun var 5 mnd gammel:-) Men minstejenta mistet mesteparten av håret sitt, men nå har det kommet tilbake mye og mørkt. Hun har en tust midt på hodet som hun ikke har mistet, og den går nesten ned i øynene nå, alt det andre er 2 cm langt ca (7mnd).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå