Gå til innhold

Oppgaveskriving i uke 39!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Noen som jobber med skolearbeidet for fullt helt i slutten av svangerskapet? Vanskelig å få tankene med seg synes jeg. Har liksom gått inn i min egne lille gravide verden, som bare er innstilt på fødselen nå. Hardt å ha frister for innleveringer. Går på høyskole og det er avsluttende eksamen, ei av flere oppgaver skal trekkes ut som eksamenskarakter. Må liksom legge en innsats i det!

 

Noen veldig gode råd for å ta seg selv i nakken???

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Jeg og to andre skriver på bacheloroppgaven som skal leveres 3 mai. Jeg merker også at det begynner å bli vanskeligere å motivere seg, men jeg har planer om å stå løpet ut, og har to flotte medstudenter å skirve sammen med, og det hjelper!

Lenke til kommentar

Hei!

Vi har visst mye til felles! har ikke vi termin nesten samme dag også? vi har i alle fall ved flere anledninger snakket før, om at vi er studenter og bor på sørlandet!!

 

Det hjelper nok å ha noen å skrive sammen med. Vi har også responsgrupper, men jeg har vært litt inn og ut av sykehuset og hatt dager som jeg nesten ikke har vært oppegående i det siste, så jeg ville ikke utsette de andre for det. Så må klare meg alene!

 

Lykke til med oppgaven og fødselen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...