Gå til innhold

Bukse med antiskli på knærne


Helle-mamma

Anbefalte innlegg

Vet noen hvor man kan få kjøpt sånne bukser? Poden ender vanligvis ute på parketten, og der bli han liggende å spinne! (Bruker beina mer enn armene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke hvor man finner sånne bukser (lurer litt jeg også), men fikk tips her inne om å klippe hull i enden på en sokk med antiskli og træ på knærne... ellers fins det jo maling som gir antiskli-effekt også, kanskje det kan gjøres på en kul måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vet det finnes strømpebukser med anti-skli. Var selv på utkikk etter det da datteren vår begynte å krabbe.. Butikken jeg forhørte meg i hadde nettopp fått inn en prøve, men de var veldig i tvil på om de skulle bestille. De var gansk dyre husker jeg.. Men, jeg tror jeg hadde betalt hva som helst for en sånn en.

men, nå krabber hun som bare det. Vi har kun parkett, så det går bra, bare de får trent seg litt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp sånne gymsokker, og klipp dem opp i bunnen, da får du dratt dem over knærne, og babyen sklir ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her har jeg et tips! Strikket tøffler en stund, for at man ikke skal skli (er veldig glatt på parkett) fikk jeg i tips å kjøpe et stoff på "mister minit" (butikk som lager nøkkler, order sko osv. bla. på City Syd i Trondheim). Det er et geleaktig stoff som man drypper på tøffelen flekkvis, dette stivner som antiskli. Sikkert genialt å bruke på bukse knær også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...