Gå til innhold

Emma eller Lotta?


Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Jeg syns begge navnene er nydelige! Vet at mange er lei Emma, men hvis dere tar det ut av betraktningen og sier meningen deres om selve navnet (ikke om hvor mye det er brukt) - hvilket er finest, og hvilket passer best sammen med Elias?

 

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da blir det definitivt Emma. :) Min mor har agitert heftig for Emma, men vi bestemte oss tidlig for at vi ikke ville ha et "ti på topp"-navn. MEN; Emma er fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh det er noen nydelige navn! Jeg foreslo selv Lotte da vi ikke visste at vi ventet gutt, men Geir sa nei selvfølgelig=(

Så jeg vet ikke. Emma er veldig søtt, men det er Lotta også. (Jeg liker best Lotte jeg da...)

 

Hvis jeg hadde likt begge to like godt, så ville jeg valgt Lotta nettopp pga populariteten til Emma, men hvis dere liker Emma best, ville jeg gått for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt, uten å tenke meg om i det hele tatt så er Lotta aller finest.

Kanskje fordi jeg kjente ei lita jente som het Lotta som var aldeles nydelig.

Det er et greit navn å skrive, uttale og ikke annenhver unge heter det heller. Emma er også et pent navn, men mer kjedelig liksom,,,, Litt som Anne på 70 tallet.

Gå for Lotta, du! Det ville jeg gjort:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker begge,vi skal "føreløpig" kalle vårs lille pike for Lotte.Er så mange som heter Emma for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotta er kjempefint. Når jeg hører det, ser jeg foor meg hun Astri Lindgren ungen, Lotta fra Bråkmakrgata. Kule unge *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer nok for Lotta eller Lotte... Men liker også Emma.

 

1. Elias og Lotte

2. Elias og Lotta

3. Elias og Emma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...