Gå til innhold

August: Så tydelig!!


januarmams

Anbefalte innlegg

I dag når jeg våknet kjente jeg to spark på rappen. Har kjent det en stund men ikke såå tydelig. Kjentes nesten ut som foten kom gjennom magen min! Det var helt merkelig og kjempeherlig å kjenne. Ble så utrolig glad når jeg kjente det! Noen fler som har kjent så tydelige spark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, her sparkes og dyttes og herjes det vikt:-)

 

Veldig morsomt, fordi storebrødrene kan kjenne det så godt så tidlig denne gangen.

 

Det er en fantastisk følelse, tenk at det bor et menneske der inne som venter på å komme ut til oss andre!

 

Jeg ser at du har fått samme termin som meg, det er jo en strålende dag vi har i vente;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin samme dag? Så artig! hvor føder du? Vi gleder oss så utrolig mye til minsten kommer. Har allerede begynt å kjøpe inn nødvendige småting så vi slipper å ta alt på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på Sykehuset Buskerud i Drammen. Fødte der for 15 mnd siden, og var mer enn fornøyd med jordmoren og oppfølgingen der. (En helt annen ting er jo fasilitetene rundt, men sånn er det..) Fikk en sønn for 10 år siden også, og da fødte jeg på Storken i Bergen. Det var bare helt fantastisk, flunka nye lokaler og en utrolig fleksibilitet ift mine behov.

 

Vi har det meste vi trenger, både av utstyr og klær siden vi har en liten fra før. Kanskje trengs det noe nytt siden vi får jente, men vi er liksom ikke så opphengt i dette med blått og rosa vi da.. Det vi har behov for, er en søskenvogn..

 

Vi gleder oss også utrolig mye, det skal bli spennende å møte den (etter UL) jenta vi venter. Hun har fire stolte storebrødre å møte også, så dette skal bli morsomt!

 

Det er så hyggelig å bli litt kjent med andre som skal ha barn på samme tid, ved forrige runde fikk jeg mange gode venninner her inne. Vi møtes ikke så ofte lenger nå, men holder kontakten likevel. Veldig verdifullt og koselig:-)

 

Nå venter et varmt bad på meg, er litt gjennomkald etter lang tur ute i det fri i dag. Jeg og gutta har nemlig gått lang tur som endte opp på kirkegården (!) hvor vi så etter fine navn. Egentlig en god ide, og vi har nå blinket oss ut noen som vi ikke hadde tenkt på før;-)

 

Ha en strålende søndagskveld!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at du har flere barn! Dette er min første så alt er liksom helt nytt...noen ganger skjønner jeg ingenting av hva som skjer :) Selv føder jeg på Ahus i Lørenskog. Jordmoren på helsestasjonen er kjempehyggelig og forståelsesfull, og det er kjempefint når alt er så nytt. Gleder oss virkelig til samboeren kan få delta litt mer i sparkingen også.

 

Mange lurer på om jeg gruer meg til fødselen, men jeg må ærlig innrømme at den gleder jeg meg bare til :) vet det blir vondt og slikt men man må tenke på det som kommer etter smertene også.

 

Ja navn er fryktelig vanskelig å finne. spesielt når vi ikke vet kjønnet. Vi vil gjerne vite det så vi får håpe at 3d ul viser litt mer enn den forrige :)

Tenkte vi skulle bestille time til uka. Det blir skikkelig spennende altså.

 

Nei, nå får jeg gå og legge meg. opp tidlig i morgen og jobbe litt.

Håper det går bra med tanke på at jeg tror bekkenløsningen nærmer seg med stormskritt. fryktelig vondt i hofta mi i dag, men det går :)

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...