Gå til innhold

testet positiv igår (:

Anbefalte innlegg

hei jenter(: har testet 2 ganger igår og begge var POSITIV. føler meg veldig lykkelig.Igår var jeg hos min lege.men hun sa at jeg trenger ikke noen urinprøve hos henne og det holder med de testene som jeg har tatt hjemme. og hun sa at første kontrol er i uke 12. stemmer det???? skal man vente så mye??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4644294-testet-positiv-ig%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var lenge å vente.

Jeg er nå 12+5, og har vært på 1 legekontroll, 1 time hos jordmor og 3 innvendig UL.

Hadde ikke greid å vente så lenge jeg. Du aner ikke hvor sakte de 12 første ukene går!!! Føles som flere år!

Min første legetime fikk jeg når jeg var bare 4 uker, og akkurat testet positivt. Da tok de også alle blodprøver + GU.

Varierer visst veldig fra sted til sted skjønner jeg.......

Annonse

GRATULERER!!!!

på bakgrunn av at man nå får kun 5 timer hos legen uten at det er noe galt, venter de gjerne litt for å kunne gjøre flere ting sammtidig, for å spare staten for penger.... hvis du vil snakke med noen før, kan du ringe jordmor på din lokale helsestasjon, der kan du få så mange timer du vil..

lykke til!!!

Gratulerer så masse!!

Jeg skal ikke til legen før i uke 12. Ikke nødvendig å gå noe særlig før heller med mindre det er noe galt. Du blir ikke noe mer eller mindre gravid av en legetime ;o))

Masse lykke til i svangerskapet ditt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...