Gå til innhold

testet positiv igår (:


mamma til Armand & Even

Anbefalte innlegg

hei jenter(: har testet 2 ganger igår og begge var POSITIV. føler meg veldig lykkelig.Igår var jeg hos min lege.men hun sa at jeg trenger ikke noen urinprøve hos henne og det holder med de testene som jeg har tatt hjemme. og hun sa at første kontrol er i uke 12. stemmer det???? skal man vente så mye??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse grattis og velkommen hit til oss på 1.trimester. Vanligvis så vil vel legen at man kommer mellom uke8-12, men jeg vet at mange får komme til tidligere, man har jo så mange spørsmål...:-)

Det går jo ann å be om en tidligere time, det ville nok jeg gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer! Jeg er i uke 6 nå og skal til legen min i uke 9. De må visst vente så lenge for at blodprøvene skal være gyldige. Tror det er vanlig. Men er du litt bekymret, så kan du jo få en samtale med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lenge å vente.

Jeg er nå 12+5, og har vært på 1 legekontroll, 1 time hos jordmor og 3 innvendig UL.

Hadde ikke greid å vente så lenge jeg. Du aner ikke hvor sakte de 12 første ukene går!!! Føles som flere år!

Min første legetime fikk jeg når jeg var bare 4 uker, og akkurat testet positivt. Da tok de også alle blodprøver + GU.

Varierer visst veldig fra sted til sted skjønner jeg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

Jeg var hos legen på torsdag, er litt usikker på hvor langt jeg er da jeg har brukt p-piller.

Legen trodde ett sted mellom 6-8 uker..

Ho tok blodprøver å fyllte ut alle papirene da..

Blir jo litt mer virkelig når en har vært der liksom..

Masse lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes også det var lenge, for jeg skal ikke til legen før 9.mai. Og da går jeg i min 12. uke (eller er det 13?)Det er jo en evighet til!!! He-he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!!

på bakgrunn av at man nå får kun 5 timer hos legen uten at det er noe galt, venter de gjerne litt for å kunne gjøre flere ting sammtidig, for å spare staten for penger.... hvis du vil snakke med noen før, kan du ringe jordmor på din lokale helsestasjon, der kan du få så mange timer du vil..

lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si gratulerer med spiren:) Kos deg masse med magen din:) Bra at det er flere som kommer etter med desemberbeibiser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!

 

Jeg skal ikke til legen før i uke 12. Ikke nødvendig å gå noe særlig før heller med mindre det er noe galt. Du blir ikke noe mer eller mindre gravid av en legetime ;o))

 

Masse lykke til i svangerskapet ditt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på min første legekontroll i går,er 8 uker på vei.har fått ny time når jeg er 15 uker på vei.med førstemann gikk jeg en gang i mnd,men de var visst begynt med noe nytt nå sa legen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...