Gå til innhold

Vi klarte det på denne måten, og her er mine symptomer :)


lykkeblomma

Anbefalte innlegg

Da vi prøvde, hadde jeg tusen "symptomer". Voldomme og sterke og antakelig innbildning. Ved hjelp av god vilje klarte jeg å utsette mensen i fem dager en gang, og det stakk og var skikkelig vondt i puppene...

 

Vel... Hadde jeg ikke visst at vi prøvde å få barn, hadde jeg ikke ant noen ting da jeg nå endelig er gravid!

 

Her er mine symptomer og noen kommentarer:

 

1. Jeg måtte plutselig tisse hver time en dag før IKM, og jeg var kjempetørst. Drikker vann hele tiden ennå.

 

(dette var et symptom jeg ikke hadde forbededt meg på, og her fikk jeg vel først mistanke, da det var så veldig utenfor min kontroll)

 

2. Pupene mine ble ømme, men ikke før det hadde gått fem dager over IKM.

 

(de ble ikke veldig ømme. Bare brystvortene var litt mer sensible enn før. De vokste ikke noe som jeg la merke til... De har nå antakelig blitt litt mer i bredden, og de er litt ømme når jeg tar på hver side av dem)

 

3. Kvalm var jeg ikke. Følte meg egentlig bare veldig vel.

 

(Jeg tenkte at dette er en av mine "gode" menstrurasjoner, da jeg har hatt en tendens til annenhver gang med mye og mindre PMS.)

 

4. Ja, jeg hadde mensenmurringer. Akkurat som ved mensen.

 

(De kom og gikk. Var hele tiden sikker på at resten bare var innbildning og at tante Rød ville komme på besøk veldig snart, akkurat som før...)

 

5. Jeg fikk ikke mensen.

 

(Ikke en dråpe. Har ikke noe særlig mer utflod heller.)

 

 

 

Og det var det. Jeg må få si til dere:

 

Vi hadde sex med kondom dag 5.

 

Vi hadde sex én gang per dag, dag 10, 12, 14, 15, 16, 17. (Rett og slett fordi lysten var der (jeg hadde vel EL da tenker jeg... ) )

 

Så hadde vi litt mer avslappet forholdt til sex, men hadde det jevnlig, ikke hver dag.

 

 

Og nå har jeg termin ca 6.12.06

 

 

:)

 

 

Jeg vil legge til at dette er en solskinnshistorie. Jeg KAN bli gravid! Jeg var svært, svært syk av anorexi i barneårene, og fikk stadig høre at det kunne gjøre meg steril (huff!), og dette har jo vært min største bekymring. Jeg er idag normalvektig og har et avslappet forhold til mat.

 

Så jenter - hurra for dere! Når vi klarte det, kommer dere snart etter :)

 

 

Veldig god klem og takk for meg!

 

 

 

 

Og MASSE babystøv blåset ut her til dere:

 

* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤ ` ** * ¤ * ** * ¤* * ¤ * ¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer masse med den kommende verdensborgeren! Har ikke prøvd "metoden" som alle snakker om her inne, men blir nødt til å prøve. Fikk besøk av tanta i dag, så det betyr vel at 11. april er det bare å hive seg til?!!

 

Lykke til til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...