Gå til innhold

liten blødning


78mod

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt på mandag, så antar at jeg er ca 5 uker på vei. Igår kveld kom det littegrann blod, ikke mye, max 1ts. Men det var rødt. Nå imorges er det litt brunaktig utflod. Noen som vet hva det kan være? Har bestilt legetime om en uke, så da finner jeg vel ut om det er noe liv der. Håper sånn at alt er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er normalt å blø litt selv om det kan være ekkelt. Og du blødde jo kjempelite. Brunaktig utflod vet jeg er helt ufarlig, og det høres ut som om du nesten ikke blødde rødt i det hele tatt. Tror du kan la være å engste deg. Du kan jo allikevel ta en tlf til legen din, det ville jeg gjort , man skal jo ikke gå og engste seg gjennom svangerskapet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 5 uker på vei hadde jeg en blødning som varte en dag.. den startet og avsluttet med brun utflod....

Var på UL i uke 6 og alt stod bra til, så lille hjertet som banka:) Legen kunne ikke se noen årsak til blødning.... Nå er jeg i uke 24 alt står bra til, og har ikke hatt noen antydning til brun utflod eller blødning siden den i uke 5.

 

Det høres ut som om du hat hatt noe liknende det jeg hadde.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også bittelitt en dag i uke 5 også hadde jeg bittelitt nesten hver dag i uke 7-9. Skal på UL neste fredag er da i uke12. Håper og tror alt er i orden da jeg fortsatt har en del symptomer som kommer og går.

 

Lykke til til oss alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...