Anonym bruker Skrevet 1. april 2006 #1 Skrevet 1. april 2006 Har bare et lite spørsmål... Samboer skal ta et kurs (lånekassegodkjent) som varer i tre måneder. Han flytter da til en annen by i den perioden,så jeg blir alene hjemme med to barn (5 år og 1 år). Jeg klarer jo meg ikke på bare kontantstøtten,og vil ikke sende det minste barnet i barnehage bare for den perioden. Kan jeg få de stønadene som en aleneforsørger får da? Han bytter jo adresse,men vi vet jo at han kommer tilbake om tre måneder! Og kanskje et par helger også...(om vi får råd) Vi lever nemlig av hans inntekt til vanlig,men han tjener jo ingenting i den perioden...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2006 #2 Skrevet 1. april 2006 Nei, du vil ikke bli godkjent som aleneforsørger, det må være av mer varig karakter!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2006 #3 Skrevet 1. april 2006 Hmm...det var synd...Jaja,da får vi finne på noe annet lurt!
Gjest marie-s Skrevet 1. april 2006 #4 Skrevet 1. april 2006 men dere kan jo muligens få støtte fra sosialkontoret denne perioden, har du hørt der?
♡ [email protected]♡ Skrevet 1. april 2006 #5 Skrevet 1. april 2006 var jeg deg ville jeg ring til trygdekontoret og snakket med de....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå