Gå til innhold

Spør dere "erfarne" her jeg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare et lite spørsmål...

 

Samboer skal ta et kurs (lånekassegodkjent) som varer i tre måneder.

Han flytter da til en annen by i den perioden,så jeg blir alene hjemme med to barn (5 år og 1 år).

Jeg klarer jo meg ikke på bare kontantstøtten,og vil ikke sende det minste barnet i barnehage bare for den perioden.

 

Kan jeg få de stønadene som en aleneforsørger får da? Han bytter jo adresse,men vi vet jo at han kommer tilbake om tre måneder! Og kanskje et par helger også...(om vi får råd)

 

Vi lever nemlig av hans inntekt til vanlig,men han tjener jo ingenting i den perioden...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du vil ikke bli godkjent som aleneforsørger, det må være av mer varig karakter!

Skrevet

Hmm...det var synd...Jaja,da får vi finne på noe annet lurt!

Gjest marie-s
Skrevet

men dere kan jo muligens få støtte fra sosialkontoret denne perioden, har du hørt der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...