Gå til innhold

Er klar, men ikke klar likevel..


Mine to små

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 36 og har vært kjempe lei en stund allerede. De siste ukene har jeg bare sett frem til at baby skal komme, men denne helgen er mannen min bortreist og jeg sitter bare og håper på at ingenting skal skje mens han er borte.. Veldig rart.. ellers kjenner jeg etter tegn på begynnende fødsel, men i kveld er jeg livredd for at slike tegn skal melde sin ankomst. Vil ikke være alene om fødselen. Hadde vel alltid fått med meg mamma, men det ville ikke være det samme. Nei, lille jenta må pent bli i magen til mandag i hvertfall om hun har tenkt å komme før tiden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er klart du ikke vil føde uten mannen din tilstede!! og at du samtidig er spent og klar og lei av og være gravid.. jeg har 16 dg til termin og veksler mellom å være klar og ikke klar.. kjenner også hele tiden etter tegn og føler at ting har endret seeg siste uka. jeg har masse kynnere på nettene, noe jeg ikke hadde før. har hatt tegningsblødning(tror jeg) og kjenner svake svake mens- smerter- samtidig så lurer jeg på om jeg kanskje innbiller meg at dette er drasisk endring fra forrige uke fordi det er ønsketenkning fra min side... det er rart å ikke vite når det skjer. og nå som vi er så nærme termin, er jo dagene litt lange også.. jeg synes f.ex at 16 dg fram i tid er KJEMPElenge til!!! kan liksom ALDRI tro jeg skal være gravid fram til da!!

 

men kjenner du tegn til fødseel da??

hvis det skulle skje noe; har han ingen mulighet til å komme hjem?

 

......håper det går bra(:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...