Dennis og mamma`n Skrevet 31. mars 2006 #1 Skrevet 31. mars 2006 Heisann! Er det noen andre her som kombinerer amming og mme på flaske? Selv så har jeg hatt lite melk, så jeg gir mme på flaske etter at jeg har ammet litt på begge bryst. Om natten gir jeg som regel bare flaske, så får han pupp om morgenen igjen. Gir flaske frem til han er mett og fornøyd, ikke noe vits å prøve på å legge han ned før han er mett, da blir det bare hyling. Jeg har aldri hatt planer om å fullamme, men syns det er greit at han får en del morsmelk også da. Så hvordan gjør dere det, går det greit for dere å kombinere?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Dytter dette innlegget opp i protest mot alle person angrep og andre diskusjoner her inne.....
VinterSol+2 Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 hei, vet ikke hva anonym snakker om (fordi dette innlegget lå på topp og første jeg leste når jeg klikket inn på forumet) men tenkte å svare HI; jeg kombinerer. for det aller meste ammer/pumper jeg, men gir noe mme også. har feks en "kriseflaske" stående på nattbordet dersom vesla skulle våkne midt på natta. pappaen syns det er veldig fint å kunne gi litt mat også, og kaller mme for "pappamelk" de gangene vesla får mme (omtrent en gang i døgnet) får hun HIPP, som hun liker veldig godt, og ikke får hun noe vondt i magen heller, avføringen er helt normal. dersom jeg skal noe en dag, sånn at pappaen har henne alene,hender det hun får mer mme, og det fungerer veldig fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå