Gjest Skrevet 31. mars 2006 #1 Skrevet 31. mars 2006 Av ren nysgjerrighet lurer jeg på... ville du datet en alenemamma?
troner Skrevet 31. mars 2006 #2 Skrevet 31. mars 2006 Selvfølgelig! Ser ikke noe negativt i det. De vet jo allerede hvordan det er å være alene med barn så da har de forståelse for prioriteringer og lignende.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2006 #3 Skrevet 31. mars 2006 tror du kameratene dine som ikke har barn ville det?..
Anonym bruker Skrevet 1. april 2006 #4 Skrevet 1. april 2006 jeg tror det kommer litt ann på hvor gammel gutten er om han er 20-30 er han kankje ikke intresert i dame med barn men vis han er 30-40 så kjønner han kanskje at det ikke er så mange uten barn missforstå rett.... xxx
Gjest Skrevet 1. april 2006 #5 Skrevet 1. april 2006 Jeg kjenner ikke mange menn som ville lagt seg etter en alenemor med det første og det er derfor jeg spør… Jeg lurte på hvordan alene pappaer, eller skilte pappaer føler om det, man har jo noe felles som jeg som kvinne i allefall ville sett på som positivt. Det er kanskje rett at flere unge menn ikke ville ønsket det, men det er jo den slags umodenhet man gjerne ønsker å styre unna. Når man først har en familie så må man jo passe på hva man omgås… Men jeg håper da virkelig ikke at hvis jeg finner meg en mann, så er det ikke en som valgte meg fordi alle de barnløse var opptatt. Jeg blir så deprimert. Jeg elsker barnet mitt, det er ikke det. Men jeg føler at alle drømmene jeg hadde som liten når jeg lekte med dukkene mine har blitt et ganske annen realitet. Jeg er bare livredd for at jeg aldri skal bli gift.
troner Skrevet 1. april 2006 #6 Skrevet 1. april 2006 Ta det helt med ro. Det ordner seg sikkert og som regel når du minst venter det som det jo så kjekt heter. Sikkert riktig dette med alder, men man er jo ikke interresert i de som ikke er voksne nok til å takle at du har barn heller. Om personen er rett for deg ser han ikke på det at du har barn som et problem. Om det er noe trøst er det ikke noe enklere for alenefedre. For det første er det ikke så lett å treffe noen når man sitter hjemme hver eneste kveld, og for det andre er det jo dette med at barnet kommer først uansett. Lykken smiler sikkert til deg en dag:) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå