Anonym bruker Skrevet i går, 20:18 #1 Skrevet i går, 20:18 Er på jakt etter ny pute, og synes det er så vanskelig! Sover på siden og ryggen, så må ikke være for lav. Hva liker dere best? Dun eller fiber? Ser også at det finnes dunputer med flere kammer. Har hatt mange bomkjøp gjennom årene, og håper snart å finne den perfekte puten som er deilig å ligge på og samtidig støtter litt. Har to forskjellige tempurputer , og Høie downfeel. Denne synes jeg har mistet spensten litt og begynner å klumpe seg på en måte. Så kom gjerne med ditt beste tips. Pris spiller liten rolle, jeg vil bare ha en som er god 🙂 Anonymkode: 845e1...372
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden Høie downfeel har flere typer. Prøv en annen? Anonymkode: 61706...dd0
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Høie downfeel har flere typer. Prøv en annen? Anonymkode: 61706...dd0 Finnes en downfeel cool, en ergonomisk og forskjellige høyder i den vanlige. Når jeg føler at downfeel-puten klumper seg etter en stund vil jeg ikke tro at det er annerledes med en annen høyde eller form på puten? Anonymkode: 845e1...372
Anonym bruker Skrevet 21 timer siden #4 Skrevet 21 timer siden https://www.skeidar.no/alle-produkter/alle-tekstiler-og-sengetoy/hodeputer/hodepute?variationid=V_5637296913&gad_source=1&gad_campaignid=22112566498&gclid=CjwKCAjwoaLWBhAWEiwAnyituyQw6x03dRZHHXbc3tk-zBV9NJnnp3ODaVxAd70nihdTKTJ-rTJbrhoCTtIQAvD_BwE Vi har 8 cm. 12 ble litt høy. Alle i familien bruker denne. Jeg som er nakkeskadd synes denne er den aller beste puta. Barna på 10 og 14 har brukt slike de siste 5 årene. Pleier å komme på tilbud med gjevne mellomrom. Anonymkode: 53e19...6e5
Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden Har ikke så mange krav til hodepute…trodde jeg, men det var inntil jeg så anbefalingen om Høie Downfeel. Mulig jeg bare er fornøyd med mine puter og at det er derfor jeg ikke har så mange krav? Høie Downfeel er i alle fall noe av det verste jeg har vært borte i - for noe makkverk! - og ved nærmere ettertanke har jeg vært borti en hel masse elendige puter her og der, på besøk, på hotell. Hva er det så jeg er fornøyd med? Dun i alle fall, men ordentlig dun. Siste tilskudd er noen som heter Nordun Alvøy, soft and low. Som med nyere dunjakker er disse putene noe ganske annet enn hva dun var før i tiden. Man kan vaske de og svooosj er de tilbake i fin form etter få timer. Ser disse er ute av butikken og du vil jo uansett ha noe høyere så hva med denne? https://www.kid.no/soverom/puter/dunputer/sofia-hoy-dunpute-hvit Anonymkode: 97054...6bd
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (8 timer siden): https://www.skeidar.no/alle-produkter/alle-tekstiler-og-sengetoy/hodeputer/hodepute?variationid=V_5637296913&gad_source=1&gad_campaignid=22112566498&gclid=CjwKCAjwoaLWBhAWEiwAnyituyQw6x03dRZHHXbc3tk-zBV9NJnnp3ODaVxAd70nihdTKTJ-rTJbrhoCTtIQAvD_BwE Vi har 8 cm. 12 ble litt høy. Alle i familien bruker denne. Jeg som er nakkeskadd synes denne er den aller beste puta. Barna på 10 og 14 har brukt slike de siste 5 årene. Pleier å komme på tilbud med gjevne mellomrom. Anonymkode: 53e19...6e5 Takk for tips. Har du prøvd tempur cloud(?), den ser ut til å være litt lik den? Det er en av de jeg har som jeg bare er passe fornøyd med, men den kom bare i en høyde 🙂 Anonymkode: 845e1...372
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #7 Skrevet 12 timer siden Jeg kjøpte en dunpute på Kid som var for oss som sover på siden. Den kan jeg fluffe opp under nakken. Etter et års tid bør du kjøpe et "oppstrammende" putetrekk for å samle puten litt. De faller litt sammen med tiden. Anonymkode: c61ff...777
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #8 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): Takk for tips. Har du prøvd tempur cloud(?), den ser ut til å være litt lik den? Det er en av de jeg har som jeg bare er passe fornøyd med, men den kom bare i en høyde 🙂 Anonymkode: 845e1...372 Har prøvd tempur tidligere, ikke noe for meg. Men har ikke prøvd den du nevner. Den jeg nevner er latex. Kjempebehagelig. Var i en bilulykke, dobbel whiplash, kronisk hodepine og store nakkeproblemer. Man kan prøve puten i butikk tror jeg. Kjøpte flere på black friday , før jul osv til nesten halv pris. Anonymkode: 53e19...6e5
Anonym bruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Jeg har prøvd ALT! Men denne er jeg mest fornøyd med: https://thenap.no/products/cloudone™ Den kan justeres i høyde osv. Anonymkode: 5c462...c07
Himmel og hav Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Jeg sover mest på siden og synes det beste å ligge på er når jeg kombinerer to dunputer. En fast under og en lett og fluffy oppå. Nå bruker jeg to fra Princess. Mener de het høy fast og lav myk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå