Anonym bruker Skrevet torsdag kl 21:55 #1 Skrevet torsdag kl 21:55 Hvor mye bør jeg informere arbeidsgiver? Jeg har vært sykemeldt en periode... Anonymkode: e6f0f...031
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 22:42 #2 Skrevet torsdag kl 22:42 Informer null Anonymkode: 67f10...581
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 22:49 #3 Skrevet torsdag kl 22:49 Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Hvor mye bør jeg informere arbeidsgiver? Jeg har vært sykemeldt en periode... Anonymkode: e6f0f...031 Hvior god relasjon har dere da? Anonymkode: e95a6...e62
Anonym bruker Skrevet i går, 05:52 #4 Skrevet i går, 05:52 Det spørs jo hva som påvirker arbeidsforholdet, og hva som bare påvirker deg. Anonymkode: dac67...893
Anonym bruker Skrevet i går, 09:15 #5 Skrevet i går, 09:15 Det er umulig å svare på, for det er så mange variabler. Arbeidsgiver har bare krav på å vite hva han kan gjøre for å tilrettelegge, men de aller fleste av oss har heldigvis et bedre forhold til jobb og ledelse enn det. For det er klart det er lettere å både tilrettelegge og forstå, om man vet hva som skjer.... Anonymkode: 608d4...2bb
Anonym bruker Skrevet i går, 18:19 #6 Skrevet i går, 18:19 Det er opp til deg. Jeg har informert leder hver gang, enten det er dødsfall i familien, depresjon, møtt veggen, havna i kjelleren pga utfordrende barn osv. Jeg har vært ansatt på samme plass i 16 år og har aldri vært borte fra jobb uten å informere leder om hvorfor Anonymkode: e2313...3ba
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #7 Skrevet 23 timer siden Anbefaler deg å tenke deg godt om. Det vær være en grunn til å dele som gagner deg. Hvis ikke har det ikke noe for seg. Anonymkode: 4fbb3...a25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå