Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Datteren min har disse skoene. De er så skitne at det er umulig å gjette den opprinnelige fargen. Kan disse vaskes på finvask i vaskemaskinen? Skjønner ikke hvordan jeg skal få de rene igjen. Anonymkode: a0e4a...d45
Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Nei, ikke gjør det! Jeg prøvde med skoene til datteren min, og de ble fullstendig ødelagt 🙈 Det finnes en type viskelær som er til slike sko, og de har børster og en type skum/vaskemiddel i skobutikker også, men det funger bare sånn så som så synes jeg..... Begge døtrene mine insisterer også på disse skoene, og erfaringsmessig fungerer det best å være føre var. Spray nye sko med to lag impregneringsspray, da fester ikke møkka seg så lett. Fjern flekker med viskelæret som er til semskede sko med én gang de oppstår Så varer disse skoene bare en sesong, vi kjøper nye hver vår Høres ut som skoene til datteren din er ferdig, på tide med nye 😅 Anonymkode: 6c547...325
Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden https://www.facebook.com/share/r/18HKvxADd4/ Anonymkode: 6c547...325
Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Anonym bruker skrev (10 minutter siden): https://www.facebook.com/share/r/18HKvxADd4/ Anonymkode: 6c547...325 Jeg har ikke vidunderkrem…. Anonymkode: a0e4a...d45
Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke vidunderkrem…. Anonymkode: a0e4a...d45 Det er jo bare sålen, fungerer helt greit med Jif der. Anonymkode: 6c547...325
Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det er jo bare sålen, fungerer helt greit med Jif der. Anonymkode: 6c547...325 Takk for svar, jeg skal prøve dette. De går i søpla etter sesongen, men fram til da bør de se litt bedre ut enn nå. Anonymkode: a0e4a...d45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå