Gå til innhold

Dere som har mistet hunden deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det før den verste sorgen gir seg? Vet ikke hvordan dette skal bli å holde ut. Han døde veldig plutselig og jeg fatter ikke hvordan jeg skal greie dette. Han var limet i familien. 

Anonymkode: b7202...6ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondolerer så mye ❤️ 

Anonymkode: 15172...9b9

Skrevet

Savnet har vi døyvet ved å skaffe en ny hund rett og slett.

Så jeg har mistet to hunder. En måtte jeg ta fordi den ble så plaget av sykdom at livsgleden dens forsvant, da skal ikke en hund leve. Forrige hund døde helt plutselig på tur, antagelig hjertestans eller hjerneblødning, og det var et stort sjokk. Men trøsten er at hun døde ihvertfall lykkelig.

Savnet blir veldig merkbart i hverdagen, ingen som hopper av glede når du kommer hjem og ingen å gå tur med hver dag. Så vi har fått en ny valp så fort som praktisk mulig. For å fylle tomrommet...

Vi vet jo at kjæledyrene våre lever kortere enn oss, så alle vi som har hund er forberedt på den smerten det er å en dag miste dem. Da gråter vi litt, savner mye, også får vi et nytt kjæledyr som får den plassen i livene våre.

Anonymkode: b3220...faa

Skrevet

Den sorgen ligger på meg enda. Nå har vi hatt noen hunder , men en av det kommer alltid til å ha en egen plass i hjerte. Vi har hatt noen mnd uten hund, men jeg må ha hund i mitt liv. Selv så grusomt det er å miste de

Anonymkode: a8c6a...ba2

Skrevet

Kondolerer så mye♥️

Synes den sorgen er like ille som å miste et menneske som står nær

Anonymkode: 7e681...8ac

Skrevet

Det var trist da hunden døde, men for meg var det ikke en sorg som varte lenge.

Anonymkode: e175e...e9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...