Gå til innhold

Har du prøvd narkotika?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor?

Anonymkode: e8fbe...12b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste rusmiddel jeg har prøvd er alkohol. Og det er jo ikke narkotika så nei jeg har ikke prøvd narkotika. Jeg har nok av problemer i livet mitt om jeg ikke skulle ha det i tillegg. Jeg er sikker på det føles veldig godt å være borte i hodet men altså det skaper jo bare flere problemer. Ikke noe jeg trenger. Tvert i mot! Så jeg har aldri vært fristet en gang. Av den enkle grunn at det bare skaper en masse problemer.

Anonymkode: f7670...7b5

Skrevet

Nei

Anonymkode: e372c...9c7

Skrevet

Ikke ulovlig.
Hadde en veldig stor operasjon når jeg var 9 år, og mine foreldre måtte signere på mange papirer slik at jeg fikk de smertestillende jeg trengte. Ekstremt avhengighetsskapende, nesten som syntetisk heroin etter hva jeg har blitt fortalt. Ville aldri ha gitt det til en voksen.
Dette var i 1984.

Ikke prøvd noe utenom det

Anonymkode: 9e42d...7f7

Skrevet

Nei. Grunnen? Er schizofren nok fra før. 

Anonymkode: 7cded...cef

Skrevet

Nei. Jeg har brukt medisiner som er a-preparater, men jeg får de av lege. 

Anonymkode: 60557...a14

Skrevet

Nei, eller, jeg har fått morfinpreparater i forbindelse med operasjoner, men jeg likte ikke følelsen. Deilig å få dempet smertene, men den likegyldigheten som fulgte med var ekkel. Det samme var kvalmen, svimmelheten og alt det andre. 

Anonymkode: 7fda8...0da

Skrevet

Ikke helt enig i at alkohol ikke er narkotika, men men…

Svaret er ja, til både lovlige (morfin og benzodiazepiner) og ikke-lovlige (hasj).

Liker ingen av delene, og det er flaks, for både nikotin og koffein har jeg vært hekta på fra første forsøk. 

Anonymkode: d4d0f...9d1

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Ikke helt enig i at alkohol ikke er narkotika, men men…

Svaret er ja, til både lovlige (morfin og benzodiazepiner) og ikke-lovlige (hasj).

Liker ingen av delene, og det er flaks, for både nikotin og koffein har jeg vært hekta på fra første forsøk. 

Anonymkode: d4d0f...9d1

Alkohol er et rusmiddel, men alkohol er ikke narkotika. Det er kke meningsbasert.

Anonymkode: e372c...9c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...