Gå til innhold

Blir sliten av å være rundt folk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir tappet for energi når jeg må forholde meg til personer. Vil helst tilbringe tid alene. Flere som har det sånn?

Anonymkode: 5655e...1de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er sånn selv

Anonymkode: 67b02...e4a

Skrevet

Ja. Blitt verre med åra. Nå har mellomste ungen kommet hjem for helga og vi spilte spill istad. Orka bare en time før jeg måtte gi meg. Være kobla «på» sånn hele tida tapper meg helt voldsomt 

Anonymkode: 7e7da...156

Skrevet

Tok dere corona-vaksinen?

Anonymkode: e9733...ca0

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Japp. Og fjerna livmora. Begge deler er ifølge legen årsaken til at jeg sliter med fatigue 

Skrevet

Introverte mister energi av å være med mange folk, ekstroverte får energi av det.

Det å være ekstrovert/introvert eksisterte lenge før pandemien og coronavaksinen

Anonymkode: 790ef...105

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Introverte mister energi av å være med mange folk, ekstroverte får energi av det.

Det å være ekstrovert/introvert eksisterte lenge før pandemien og coronavaksinen

Anonymkode: 790ef...105

Jeg har alltid vært en ekstrovert som eeeeelsker å være rundt folk! Steller istand middager, inviterer folk 3-4 dager på rad i jula, steller i stand store selskaper til alles bursdag… men de siste åra har jeg mista det helt. Sier ikke det er covid eller vaksina sin skyld, men fastlegen mener jeg bør utredes for ME etter covid og hysterektomi. Jeg holder en knapp på permimenopause og generelt ett sinnsykt slitsomt liv som har satt seg nå…

Skrevet

De fleste av oss her inne er i overgangsalderen. Jeg blir overveldet av mennesker for tiden. Tappes for energi. Er 50. Det er en sammenheng. 

Anonymkode: 8f776...736

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

De fleste av oss her inne er i overgangsalderen. Jeg blir overveldet av mennesker for tiden. Tappes for energi. Er 50. Det er en sammenheng. 

Anonymkode: 8f776...736

Jeg også. Fikk spørsmål på jobb om jeg var sur eller noe. Nei, er bare sliten av å forholde meg til folk sa jeg 😅

Anonymkode: 5655e...1de

Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Ble sliten av folk før corona og vaksiner også

Anonymkode: 67b02...e4a

Skrevet

Jeg får energi av å være sammen med folk. Det er bare idioter som tapper meg for energi. Problemet er at det er så mange idioter.

Anonymkode: 784d1...c6b

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Japp. Og fjerna livmora. Begge deler er ifølge legen årsaken til at jeg sliter med fatigue 

Utmattelse?

Anonymkode: 1b168...ba1

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Utmattelse?

Anonymkode: 1b168...ba1

Ja 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...