Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Jeg blir tappet for energi når jeg må forholde meg til personer. Vil helst tilbringe tid alene. Flere som har det sånn? Anonymkode: 5655e...1de
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Ja er sånn selv Anonymkode: 67b02...e4a
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden Ja. Blitt verre med åra. Nå har mellomste ungen kommet hjem for helga og vi spilte spill istad. Orka bare en time før jeg måtte gi meg. Være kobla «på» sånn hele tida tapper meg helt voldsomt Anonymkode: 7e7da...156
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden Tok dere corona-vaksinen? Anonymkode: e9733...ca0
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Tok dere corona-vaksinen? Anonymkode: e9733...ca0 Japp. Og fjerna livmora. Begge deler er ifølge legen årsaken til at jeg sliter med fatigue Anonymkode: 7e7da...156
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #6 Skrevet 15 timer siden Introverte mister energi av å være med mange folk, ekstroverte får energi av det. Det å være ekstrovert/introvert eksisterte lenge før pandemien og coronavaksinen Anonymkode: 790ef...105
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Introverte mister energi av å være med mange folk, ekstroverte får energi av det. Det å være ekstrovert/introvert eksisterte lenge før pandemien og coronavaksinen Anonymkode: 790ef...105 Jeg har alltid vært en ekstrovert som eeeeelsker å være rundt folk! Steller istand middager, inviterer folk 3-4 dager på rad i jula, steller i stand store selskaper til alles bursdag… men de siste åra har jeg mista det helt. Sier ikke det er covid eller vaksina sin skyld, men fastlegen mener jeg bør utredes for ME etter covid og hysterektomi. Jeg holder en knapp på permimenopause og generelt ett sinnsykt slitsomt liv som har satt seg nå… Anonymkode: 7e7da...156
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #8 Skrevet 15 timer siden De fleste av oss her inne er i overgangsalderen. Jeg blir overveldet av mennesker for tiden. Tappes for energi. Er 50. Det er en sammenheng. Anonymkode: 8f776...736
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #9 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (24 minutter siden): De fleste av oss her inne er i overgangsalderen. Jeg blir overveldet av mennesker for tiden. Tappes for energi. Er 50. Det er en sammenheng. Anonymkode: 8f776...736 Jeg også. Fikk spørsmål på jobb om jeg var sur eller noe. Nei, er bare sliten av å forholde meg til folk sa jeg 😅 Anonymkode: 5655e...1de
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #10 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Tok dere corona-vaksinen? Anonymkode: e9733...ca0 Ble sliten av folk før corona og vaksiner også Anonymkode: 67b02...e4a
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #11 Skrevet 11 timer siden Jeg får energi av å være sammen med folk. Det er bare idioter som tapper meg for energi. Problemet er at det er så mange idioter. Anonymkode: 784d1...c6b
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden Anonym bruker skrev (8 timer siden): Japp. Og fjerna livmora. Begge deler er ifølge legen årsaken til at jeg sliter med fatigue Anonymkode: 7e7da...156 Utmattelse? Anonymkode: 1b168...ba1
Anonym bruker Skrevet 4 timer siden #13 Skrevet 4 timer siden Anonym bruker skrev (2 timer siden): Utmattelse? Anonymkode: 1b168...ba1 Ja Anonymkode: 7e7da...156
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå