shewolf Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Om de som selger kroppen sin frivillig, og om de som kjøper? Kunne dere datet noen som hadde prøvd en gang?
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Shewolf - har du funnet deg en fyr med grumsete fortid? Anonymkode: 6d873...1be
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Som hadde kjøpt sex? Aldri. Som hadde solgt sex? Null problem. Anonymkode: cf934...12f
prekæs Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden Jeg tenker det er et hav av forskjell på å selge kroppen sin og det å kjøpe sex. Tror de aller fleste tilfeller av salg er selger et offer og det å utnytte utsatte mennesker er et overgrep.
shewolf Skrevet 12 timer siden Forfatter #5 Skrevet 12 timer siden Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Shewolf - har du funnet deg en fyr med grumsete fortid? Anonymkode: 6d873...1be Haha 😂 Jeg har møtt en veldig frigjort kvinne, og lurer på om det er jeg som er rigid eller hun som er veldig liberal. Er nysgjerrig på hva andre tenker om disse temaene.
prekæs Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden shewolf skrev (9 minutter siden): Haha 😂 Jeg har møtt en veldig frigjort kvinne, og lurer på om det er jeg som er rigid eller hun som er veldig liberal. Er nysgjerrig på hva andre tenker om disse temaene. Jeg tenker at du er som du er og har dine tanker og ingen skal fortelle deg hvordan du skal være eller hva du skal akseptere. Det verste som kan skje er at du firer på egne moralske regler, fordi noen syns du er snerpete. Skjønner likevel du vil høre om andre tenker som deg.
amandine Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden Jeg kunne aldri datet en mann som hadde kjøpt sex. Det betyr ikke det samme som at jeg har noe imot noen som selger sex. Men jeg tror ikke på den der «frivillig». Det er grader av frivillig, men jeg tror ingen av dem er helt fri.
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden amandine skrev (49 minutter siden): Jeg kunne aldri datet en mann som hadde kjøpt sex. Det betyr ikke det samme som at jeg har noe imot noen som selger sex. Men jeg tror ikke på den der «frivillig». Det er grader av frivillig, men jeg tror ingen av dem er helt fri. Ingen som jobber er vel egentlig helt fri uansett jobb Anonymkode: 251f6...a80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå