Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Er Tia eller Thia fint? Eller Lia? Anonymkode: e5424...d81
prebs Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden Thia er ganske kult. Litt usikker på om jeg ville skrevet Tia eller Thia. Lia blir for meg bare et substantiv. (Gudbrand i lia.)
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Ingen av dem er fine, bare kallenavn. Anonymkode: bec2a...0d9
☆☆☆ Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden Ikkje heilt min type namn. Tia går an, under tvil.
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden Bare vas, og absolutt ikke vas med h. Anonymkode: 0e641...798
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #6 Skrevet 18 timer siden Lia er ikke et navn for meg, det er et substantiv. Tia/Thia hadde jeg tenkt at var et utenlandsk kallenavn. I USA f.eks forkorter de navnene til et kortere kallenavn så om en av ungene her hadde kommet hjem og sagt det hadde begynt en jente i klassen som het Thia hadde jeg spurt hvilket land hun kom fra.... Anonymkode: f0aef...d0a
Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden Ti'a er vel mer fjongt nå for ti'a? Anonymkode: c731e...c18
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #8 Skrevet 16 timer siden Høres ut som hundenavn. Når man skal velge nav til barna sine, burde man tenke på om barna kommer til å like navnet sitt. Anonymkode: c5ce5...512
Anonym bruker Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden Tila tequila..tenker jeg da. Anonymkode: 0b8e7...cba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå