Gå til innhold

Treningssentre som ikke er bemannet hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må jo være enkelt for folk å komme seg inn og trene gratis på apparatene? Jeg er medlem på Sporty. Her låser vi oss inn via en app og trener store deler av dagen uten ansatte. Ikke noe problem for meg å låse inn 1-2 venninner for å trene sammen med meg. Jeg gjør det ikke, bare tanken har streifet meg at det kan være mange «gratispassasjerer»

Anonymkode: fa0e4...6eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Det må jo være enkelt for folk å komme seg inn og trene gratis på apparatene? Jeg er medlem på Sporty. Her låser vi oss inn via en app og trener store deler av dagen uten ansatte. Ikke noe problem for meg å låse inn 1-2 venninner for å trene sammen med meg. Jeg gjør det ikke, bare tanken har streifet meg at det kan være mange «gratispassasjerer»

Anonymkode: fa0e4...6eb

Har tenkt på det jeg og. Men jeg tenker mer på at en ikke vet hva slags folk som evt slippes inn, enn at de er  gratispassasjerer. Der jeg trener bruker vi nøkkelbrikke, det er blitt hengt opp lapper om at man ikke har lov til å slippe inn noen andre, de har kameraer så de kan sjekke, Men vil tro det har skjedd siden lapper er kommet ioo.
En gang jeg sto i gangen og tok på meg skoa, så banka ei på døra, jeg så det var en ansatt så jeg låste opp. Hun hadde glemt nøkkelbrikken sin  hjemme, men"kjeftet"  på meg at jeg ikke hadde lov til å låse opp døra for noen 🙄 Neste gang får hun stå på utsiden.

Anonymkode: f1056...2bc

Skrevet

Jeg trener på et ubemannet senter. De har kameraovervåking og jeg vet at noen har blitt fratatt medlemskapet fordi de har tatt med seg andre inn. Om jeg følger rett etter en annen inn så skal jeg skanne nøkkelkortet mitt uansett. Det hender at det er ansatte der og en gang jeg var der kom en som hadde med seg kone, barn og et par venner. Da var en PT der og alle bortsett fra han med medlemskap fikk beskjed om å gå. Om de skulle vente på han måtte de vente i bilen. 

Anonymkode: 078f2...341

Skrevet

Klart de sniker. Dytter gjennom brikkene på evo her hvertfall, selv om man må gå gjennom en sånn rundell

Anonymkode: 8dae4...4a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...