Anonym bruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden Kjenner noen seg igjen? Har sjeldent feber. Kjenner bare nå at jeg koker i ansiktet og er elstremt slapp. Influensa på gang muligens? Er i 30årene Anonymkode: 32c8d...388
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Kjenner noen seg igjen? Har sjeldent feber. Kjenner bare nå at jeg koker i ansiktet og er elstremt slapp. Influensa på gang muligens? Er i 30årene Anonymkode: 32c8d...388 Influensa har vel nesten ikke startet enda. Anonymkode: 0431b...e6d
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden De virusene som går nå er forkjølelse og corona, influensaen har ikke kommet enda. Men det spiller jo egentlig ingen rolle, du kan ha blitt smittet av et virus og bli syk. Mannen min var syk forrige uke, lett feber og vondt i halsen første par dagene, så potte tett i nesa, grumsete i halsen og hostet. Var tydelig forkjølet, hes osv i en drøy uke. Anonymkode: 76629...5fb
gærne ko Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden Var sånn for en drøy uke siden. Feberfølelse, ikke feber, men følte meg helt kokt i hodet, hodepine og veldig sliten. Mistenker korona, var veldig likt som sist jeg veit jeg hadde korona. Flere på jobb som hadde det sånn og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå