Anonym bruker Skrevet onsdag kl 08:23 #1 Skrevet onsdag kl 08:23 💔 Hva om du kunne SLIPPE Tinder – men fortsatt få dater? Jeg vurderer å teste noe i Rogaland som jeg selv synes mangler: ❤️ Du forteller hvem du er og hvem du håper å møte. 🔎 Et ekte menneske leter etter en passende match. 🙈 Profilen din ligger ikke offentlig ute. 👋 Ingen sveiping. 💬 Ingen endeløse «hei, hva skjer?»-samtaler. 🤝 Først når TO mennesker virker som en god match og begge ønsker det, blir de introdusert. Altså litt sånn gammeldags «jeg kjenner en som hadde passet perfekt for deg» – bare satt i system. 😅 Jeg undersøker foreløpig bare om det finnes et marked for dette: Hvis du var singel og ønsket et seriøst forhold, ville du latt en lokal matchmaker prøve å finne noen for deg? Og enda viktigere: Hva skulle til for at du faktisk hadde turt å prøve? Jeg vil veldig gjerne høre både JA, NEI og «kanskje, men…» 👇 Anonymkode: 4c14b...244
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 08:37 #2 Skrevet onsdag kl 08:37 Nei. Folk møter man i det virkelige liv. Anonymkode: ba725...def
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 09:13 #3 Skrevet onsdag kl 09:13 Nei, på ingen måte! Anonymkode: e3b69...aab
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 10:00 #4 Skrevet onsdag kl 10:00 Nope, jeg treffer menn i min hverdag, har aldri brukt sjekkesteder eller -apper. Hater når noen skal «finne noen for meg», det greier jeg fint selv, ellers takk. Anonymkode: e4fed...8dc
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 10:33 #5 Skrevet onsdag kl 10:33 Har sett at i nabobyen har de hatt speeddate arrangementer. Skjønner hva du mener. At noen går god for en person, som møter en annen alright person. Anonymkode: e90c4...2fc
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 10:35 #6 Skrevet onsdag kl 10:35 Overhodet ikke. Anonymkode: 54ffe...477
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 17:54 #8 Skrevet onsdag kl 17:54 Gammeldags matchmaking? Absolutt ikke. Det er stort i India, da. Anonymkode: 037b9...42d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå