Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 09:09 #1 Skrevet tirsdag kl 09:09 Jeg klarer altså ikke å få kanelbollene faste. Jeg ruller til en pølse, og når jeg trykker ned for å dele de trykkes de sånn at det flyter utover og da ikke ser fine ut. Bruker deigskrape i plast som jeg deler med. Hvordan gjør dere det? Anonymkode: 8978d...339
Himmel og hav Skrevet tirsdag kl 15:14 #2 Skrevet tirsdag kl 15:14 Jeg deler med skarp kniv, og om de blir litt flate så bare former jeg de litt når jeg har lagt de på plata.
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 16:38 #3 Skrevet tirsdag kl 16:38 Himmel og hav skrev (1 time siden): Jeg deler med skarp kniv, og om de blir litt flate så bare former jeg de litt når jeg har lagt de på plata. Hvor høye har du de ca? Anonymkode: 8978d...339
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 16:59 #4 Skrevet tirsdag kl 16:59 Jeg lager knuter, som dette? Men om du vil lage vanlige snurrer så kan du dele de med tråd, da klemmer du de ikke flate. Eller du kan kutte deigen i lange strimler med en pizzaskjærer med en gang du har smurt på fyllet og rulle hver strimmel sammen. Anonymkode: f19e4...4e3
Himmel og hav Skrevet tirsdag kl 20:27 #5 Skrevet tirsdag kl 20:27 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hvor høye har du de ca? Anonymkode: 8978d...339 3-4 cm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå