Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hadde dere datet noen som hadde gjort det? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det ville jeg ikke. Har aldri prøvd det, har faktisk aldri sett det en gang.

Anonymkode: d3a22...2be

Skrevet

Aldri prøvd, kommer aldri til å prøve og ville ikke datet norn dom gjorde det.

Anonymkode: 5728e...679

Skrevet

Foretrekker det i andre former, slipper lukten. Det samme gjelder for en eventuell date.

Anonymkode: 1bc07...358

Skrevet

En gang i blant hadde jeg ikke brydd meg  om. Hver dag er helt uaktuelt. 

Røyker ikke selv. 

Skrevet

Vi prøvde dette på min videregående i Oslo på begynnelsen av 2000-tallet. Har siden ikke prøvd. Ville ikke at mannen min skulle brukt det heller. Han gikk på en annen videregående i Oslo og prøvde det på samme tid som meg (det var før vi ble kjent).

De fleste fra Oslo i vår generasjon har prøvd. Folk fra landet ikke.

Anonymkode: fced8...7cc

Skrevet
Siamese Hellhound skrev (1 time siden):

En gang i blant hadde jeg ikke brydd meg  om. Hver dag er helt uaktuelt. 

Røyker ikke selv. 

Samme som denne. 

Anonymkode: 0b407...649

Skrevet

Det bør en mann ha vokst fra når han er 25.

Anonymkode: fac1f...e78

Skrevet

Jeg har vokst opp med folk rundt meg som brukte. De som er hekta og sterke forkjempere sier at det er ufarlig og folk blir ikke voldelige av å røyke. Det er en sannhet med modifikasjoner. Det er riktig at folk ikke blir voldelige av å røyke. Men de som er avhengige, for der er de som er avhengige, blir voldelige når de ikke har røyket. Da klikker de for småting. Blir lett irriterte. Utenom alkohol har jeg aldri rørt noe rusmiddel selv. Aldri vært nysgjerrig på å prøve.

Anonymkode: 4f0bd...de7

Skrevet

Om fyren hadde prøvd det en gang eller to for flere år siden så hadde jeg ikke brydd meg. Røyka han fortsatt med jevne mellomrom så hadde det vært helt uaktuelt. 

Anonymkode: 76cb3...5cc

Skrevet

Det kunne ikke falt meg inn å date eller være sammen med en som bevisst og med fullt overlegg gikk inn for å skade sin egen hjerne med illegale stoffer. 

Anonymkode: 6158f...5fb

Skrevet

Om man har gjort det i ungdomsårene har jeg ingen problemer med det, men om du fortsatt gjør det som voksen blir jeg skeptisk. Både pga behovet for rus men også fordi jeg forventer av voksne folk at de følger lover og regler. Helt uaktuelt for meg å ha tett kontakt med noen som røyker jevnlig i voksen alder.

Anonymkode: 3869f...010

Skrevet

Jeg synes det er noe ekkelt med hasj og det som hører til, lukten, og typene som røyker, dvs den shabby og dekadente kulturen/holdningene som ofte hører med. Det er hva jeg liker minst. Har aldri prøvd, er nysgjerrig, bare for å vite mer om hva jeg mener noe om. Jeg foretrekker alkohol, det er enkelt å kontrollere, for meg i hvertfall, og lukter og smaker godt.
Jeg liker ikke at Netflix har nærmest en kampanje for å normalisere bruken av hasj, det er snart ikke en eneste film uten at noen  sutter på en brun sneip. Det er et paradoks som går parallelt med en årelang desperat kamp med offentlige dødsbudskap mot sigarettrøyk.

Anonymkode: e1f46...085

Skrevet

Det er jo et rusmiddel.

De som bruker det prater om at det er et naturlig rusmiddel og det er bedre enn de kjemiske rusmidlene, og det er sikkert riktig det, men det er jo fremdeles skadelig for kroppen. Det er mange naturlige ting som er farlig...

Man blir ruset, det ødelegger korttidsminnet, reaksjonsevnen, apetitten, man kan gå i psykose osv. Jeg synes det er skummelt, og mye verre en alkohol, som tross alt er lovlig 

Anonymkode: 5728e...679

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes det er noe ekkelt med hasj og det som hører til, lukten, og typene som røyker, dvs den shabby og dekadente kulturen/holdningene som ofte hører med. Det er hva jeg liker minst. Har aldri prøvd, er nysgjerrig, bare for å vite mer om hva jeg mener noe om. Jeg foretrekker alkohol, det er enkelt å kontrollere, for meg i hvertfall, og lukter og smaker godt.
Jeg liker ikke at Netflix har nærmest en kampanje for å normalisere bruken av hasj, det er snart ikke en eneste film uten at noen  sutter på en brun sneip. Det er et paradoks som går parallelt med en årelang desperat kamp med offentlige dødsbudskap mot sigarettrøyk.

Anonymkode: e1f46...085

😄 Det om kulturen/holdningene er jeg helt enig i! Flertallet av de jeg har møtt som jevnlig bruker det, ser NED på alt mulig. Folk som drikker alkohol. Folk som har jobb. Eller feil jobb. Folk som bidrar i lokalsamfunnet. Folk som leser avisen. Eller ikke leser avisen. Som om de føler seg hevet over andre. (Selv er de alltid litt dysfunksjonelle og lukter gjerne litt vondt)

Anonymkode: 0b407...649

Skrevet

Mannen min sier han prøvde det da han var 17. Jeg godtok det absolutt ikke, men tilga han for det. Han vet hva jeg føler for illegale rusmidler, og jeg må bare stole på at det var den ene gangen. 

Anonymkode: 79e44...402

Skrevet

Fullstendig uaktuelt.  Jeg kjenner nok personer som,har fått ødelagt livet av røyking. Dette er noe jeg helst ikke vil ha i mitt liv. Dessverre har jeg et nært familiemedlem som er såpass langt inni røyken at det er noe jeg må forholde meg til.

Anonymkode: 492a3...ca0

Skrevet

Helt uaktuelt å date noen som røyker. Mannen prøvde en gang i ungdommen, jeg har aldr prøvd. Treffer en del i forbindelse med jobb som er avhengige og røyker hver dag. Det er virkelig ikke det "uskyldige" rusmiddelet noen forkjemper skal ha det til. 

Anonymkode: 10279...478

Skrevet

Hadde aldri blitt sammen eller vært sammen med en som drev med sånt. Husker de i gjengen vår som drev med det der. De var de kjedeligste folka, satt bare i sin egen verden. Å er livredd for at ungene skal finne på det når de tror det er så uskyldig. Har dessverre sett de som aldri har kommet seg etter å ha fått i seg noe som ikke var som de trodde.

Anonymkode: 5a917...a58

Skrevet

Tragisk. Hadde aldri datet noen som gjorde det i voksen alder. Den rusen er totalt uforenelig med det jeg vil ha rundt meg. Hater å se steine folk. 

Anonymkode: 15a87...3b1

Skrevet

Tragisk er ordet.

Impotent er det neste. 

Anonymkode: 6f36f...515

Skrevet

Ikke med noen som røyker nå. Men hva folk har gjort i ungdommen er jo ikke viktig.

Anonymkode: 1ed2f...44c

Skrevet

Har prøvd som ung. Tålte det dårlig. Vært sammen med noen som røyket masse. Anbefales ikke nei. 

Anonymkode: 910f7...2ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...