Gå til innhold

Sko til hverdagsbruk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter sko til hverdagsbruk, må helst tåle litt vann. Vurderer hoka. Anbefalinger?

Anonymkode: 59cff...7c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sketchers. Kjempe gode sko av god kvalitet og stort utvalg. Hooka har etter min erfaring ekstremt dårlig kvalitet. 

Anonymkode: 483fa...3ca

Skrevet

Brooks ghost :spokelse: 

Anonymkode: 2ef0e...a07

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Sketchers. Kjempe gode sko av god kvalitet og stort utvalg. Hooka har etter min erfaring ekstremt dårlig kvalitet. 

Anonymkode: 483fa...3ca

https://ortorex.no/p/womens-stylish-chunky-platform-air-cushion-sneakers-breathable-running-shoes/?utm_source=Google Shopping&utm_medium=cpc&utm_term=woocommerce_gpf_415960&gad_source=1&gad_campaignid=22591411147&gbraid=0AAAAAC3vQDvVkIGOIF1s864VF54txUipL&gclid=Cj0KCQjw2t3VBhD8ARIsAK0F6qzoPx8qQonABdwNEUGQmgqXOA1BUoGQArF-u0dqYaTva0TdboU7ucwaAllcEALw_wcB#reviews

F.eks desse? De var jo veldig rimelige😅 Har mest lyst å kjøpe i butikk. Hvor selges de? HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Bestilte de og angrer litt🙈 utenlandsk nettside og ikke særlig gode anmeldelser på trustpilot. Gjort er gjort🤔

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Bestilte de og angrer litt🙈 utenlandsk nettside og ikke særlig gode anmeldelser på trustpilot. Gjort er gjort🤔

Den nettsiden blir sperret av pcen min, blir flagget som mulig svindelnettsted.

Anonymkode: a995d...59a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Den nettsiden blir sperret av pcen min, blir flagget som mulig svindelnettsted.

Ok, bestilte på klarna. HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ok, bestilte på klarna. HI

Ok. men jeg skjønner ikke at du ikke venter på litt anbefalinger som du spør etter.

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Ok. men jeg skjønner ikke at du ikke venter på litt anbefalinger som du spør etter.

Ja, det kan du sei🙈 gjekk 5 på og kjøpte på "tilbud". Har sendt mail om kansellering 5 min. etter bestilling. Håper den går gjennom. Kan godt få anbefalinger😉 HI

Skrevet

Ordren er kansellert🙈 Hoka eller sketcher? HI

Skrevet

Jeg har tre par gore-tex joggesko.

Hoka, Sketshers og New Balanse.

Jeg er minst fornøyd med Hoka, de er klumpete i sålen og holder dårlig, ser 10 år gamle ut etter en halv sesong.

Veldig fornøyd med de to andre. Har hund og går mye.

Anonymkode: 30766...b9e

Skrevet

Hva med gaitline? Har noen erfaring med de?

Anonymkode: f2c06...6a3

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva med gaitline? Har noen erfaring med de?

Anonymkode: f2c06...6a3

Ja, det er de beste skoene jeg noensinne har hatt. Ikke til løping, men til gåing. Jeg har en av de dyrere modellene som sko på jobb, jobber på et av landets største sykehus og vi er mange som har Gaitline, både sko og sandaler. Hoka blir fort slitt, selv om de har fine farger og design så er de ikke gode nok. 

Anonymkode: b1603...300

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ordren er kansellert🙈 Hoka eller sketcher? HI

Jeg har 2 Hoka, Hoka Clifton 9, de er veldig gode for ryggen min, får ikke vondt når jeg går med de som jeg kan få med andre sko.  Men de er litt brede, noe jeg synes var litt ubehagelig i begynnelsen,, synes ikke det er så fint heller. Går nesten med de hele tiden, hatt de i rundt 2 år., de ser ikke noe spesielt gamle ut, Hoka er kjent for å ha litt dårlig kvalitet på hælkappene, så jeg bruker alltid skohorn,
Jeg har og Hoka Bondi, de kjentes veldig gode ut når jeg kjøpte de, men jeg kan ikke bruke de, mister følelsen på yttersiden av føttene.

Har aldri prøvd sketchers, men hører veldig mye skryt om de. Jeg kommer nok til å gå for noe annet enn Hoka neste gang tror jeg, mulig jeg tester Sketchers.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Har aldri prøvd sketchers, men hører veldig mye skryt om de. Jeg kommer nok til å gå for noe annet enn Hoka neste gang tror jeg, mulig jeg tester Sketchers.

Prøv Brooks Ghost! De er fantastisk! 

Anonymkode: 2ef0e...a07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...