Anonym bruker Skrevet torsdag kl 19:01 #1 Skrevet torsdag kl 19:01 For å begynne med vi har aldri hvert i lag og barnet er 7 jeg har hatt henne alene hele livet utenom han sine annen hver helg og noen ferier. Sammerbeider vårs? Den er kaputt.. vi har hvert i 2 saksforbredende møter før pga foreldre tvist. Uansett han giftet seg med en fra Malaysia og ble dermed muslim seg selv uansett om han er norsk . Og jeg disser ikke noe religion og han skal få gjøre hva han vil med livet sitt og whatsoever men når det kommer til barnet? Fordi barnet sa hun går på sånn moske med far og kona noen ganger og lærer språket deres og jeg vet ikke om dette bare gjelder språk og ikke eventuelle prøve å plante henne inn i en annen kultur barnet ikke har hvert del av i sine liv før. Han snakker om bekymringen rundt med og omsorg men selv her er jeg bekymret rundt hans. For han ønsker 50% bosted og om eventuelt fast bosted hos han vis og delt foreldre ansvar som han aldri sendte inn for 7 år siden så nå må jeg signere igjen? Ugh mannfolk altså Anonymkode: 1f0dc...445
Himmel og hav Skrevet torsdag kl 19:15 #2 Skrevet torsdag kl 19:15 Hva er det han sier er årsaken til at han er bekymret for omsorgen når hun er hos deg?
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 19:37 #3 Skrevet torsdag kl 19:37 Foreldreansvaret får han uansett så det kan du like gjerne bare signere. Koster mye å gå til retten for det. Men delt omsorg får han ikke, og hvertfall ikke full omsorg. Med mindre han faktisk er bedre skikket enn deg da Anonymkode: 108f8...5b8
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 19:44 #4 Skrevet torsdag kl 19:44 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Foreldreansvaret får han uansett så det kan du like gjerne bare signere. Koster mye å gå til retten for det. Men delt omsorg får han ikke, og hvertfall ikke full omsorg. Med mindre han faktisk er bedre skikket enn deg da Anonymkode: 108f8...5b8 Retten vil han gå til uansett fordi han vil ha 50% delt bosted mens barnet ikke vil til han engang.. Anonymkode: 1f0dc...445
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 19:45 #5 Skrevet torsdag kl 19:45 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Foreldreansvaret får han uansett så det kan du like gjerne bare signere. Koster mye å gå til retten for det. Men delt omsorg får han ikke, og hvertfall ikke full omsorg. Med mindre han faktisk er bedre skikket enn deg da Anonymkode: 108f8...5b8 Hvorfor skulle han ikke få delt omsorg? Anonymkode: fd2a8...0ca
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 21:04 #6 Skrevet torsdag kl 21:04 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvorfor skulle han ikke få delt omsorg? Anonymkode: fd2a8...0ca Fordi det dømmes i svært få saker. Og fordi han har vært helgepappa i 7 år. far her dro meg til retten og ville ha 50/50 (etter vi hadde hatt det, men gått over til 60/40). Endte med at han fikk være pappa i helger og hver onsdag. Selv om vi hadde bodd sammen og hatt 50/50 før. De la stor vekt på at jeg var hovedomsorgspersonen og alltid hadde vært det Anonymkode: 108f8...5b8
Anonym bruker Skrevet fredag kl 05:41 #7 Skrevet fredag kl 05:41 Dette er tror jeg er "storm i et vannglass", og ingenting å bekymre seg for. Du har hatt hovedomsorgen i 7 år og kun fordi han har giftet seg blir han ikke bedre pappa. Anonymkode: 77b00...48f
gale damen Skrevet lørdag kl 07:12 #8 Skrevet lørdag kl 07:12 Historien blir ikke bedre av å resirkuleres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå