Anonym bruker Skrevet torsdag kl 08:53 #1 Skrevet torsdag kl 08:53 Dumt eller fremskritt? Meta Now Banning Ads That Promote Feminism "We have given social media unlimited power and every day we can see how dangerous this is." https://futurism.com/artificial-intelligence/meta-banning-ads-feminism Tankene går jo umiddelbart til Prosjekt 2025. Anonymkode: aa3e7...ce8
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 09:42 #2 Skrevet torsdag kl 09:42 Nå kjenner jeg meg ikke lenger igjen i kampene dagens feminister kjemper for så sikkert like greit. Anonymkode: 3e325...c01
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 09:50 #3 Skrevet torsdag kl 09:50 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Nå kjenner jeg meg ikke lenger igjen i kampene dagens feminister kjemper for så sikkert like greit. Anonymkode: 3e325...c01 Feminisme handler om at kvinner er mennesker. Hva er det å ikke kjenne seg igjen i?? Anonymkode: aa3e7...ce8
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 10:38 #4 Skrevet torsdag kl 10:38 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Feminisme handler om at kvinner er mennesker. Hva er det å ikke kjenne seg igjen i?? Anonymkode: aa3e7...ce8 Men den pendelen har jo nå svingt så langt utpå siden at man må begynne å tenke at også menn er mennesker. For det virker å være glemt for feministene. Anonymkode: 5c12a...6e2
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 11:00 #5 Skrevet torsdag kl 11:00 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Men den pendelen har jo nå svingt så langt utpå siden at man må begynne å tenke at også menn er mennesker. For det virker å være glemt for feministene. Anonymkode: 5c12a...6e2 ?? Det er jo omvendt? Likestillingen er langt bak og har blitt glemt. https://www.adressa.no/nyheter/utenriks/i/16A8Eq/fn-rapport-kjoennene-vil-vaere-likestilt-foerst-om-171-aar-med-dagens-tempo Anonymkode: aa3e7...ce8
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 11:11 #6 Skrevet torsdag kl 11:11 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): ?? Det er jo omvendt? Likestillingen er langt bak og har blitt glemt. https://www.adressa.no/nyheter/utenriks/i/16A8Eq/fn-rapport-kjoennene-vil-vaere-likestilt-foerst-om-171-aar-med-dagens-tempo Anonymkode: aa3e7...ce8 I dagliglivet og hverdagen er det motsatt. I skolen f.eks er det meste lagt til rette for jentene. Guttene sakker akterut i alle fag. Anonymkode: 5c12a...6e2
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 11:49 #7 Skrevet torsdag kl 11:49 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men den pendelen har jo nå svingt så langt utpå siden at man må begynne å tenke at også menn er mennesker. For det virker å være glemt for feministene. Anonymkode: 5c12a...6e2 Har den det? Eller leser du informasjon/propaganda/"nyheter" som er konstruert for at du skal tro at den har det? Det finnes mange aktører som ønsker å skape splittelse for å forvirre folk. Vær alltid kritisk til hva du leser, og hva som kan være grunnen til forsøk på å påvirke deg. Anonymkode: 52f02...d40
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 14:29 #8 Skrevet torsdag kl 14:29 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Feminisme handler om at kvinner er mennesker. Anonymkode: aa3e7...ce8 Hahaha, trodde svaret var; Feminisme er likestilling!!! Anonymkode: 270a7...e45
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 14:30 #9 Skrevet torsdag kl 14:30 Anonym bruker skrev (3 timer siden): ?? Det er jo omvendt? Likestillingen er langt bak og har blitt glemt. https://www.adressa.no/nyheter/utenriks/i/16A8Eq/fn-rapport-kjoennene-vil-vaere-likestilt-foerst-om-171-aar-med-dagens-tempo Anonymkode: aa3e7...ce8 Se her ja, skulle ikke mye til før feminisme ble sidestilt med likestilling. Anonymkode: 270a7...e45
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 14:32 #10 Skrevet torsdag kl 14:32 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Har den det? Eller leser du informasjon/propaganda/"nyheter" som er konstruert for at du skal tro at den har det? Det finnes mange aktører som ønsker å skape splittelse for å forvirre folk. Vær alltid kritisk til hva du leser, og hva som kan være grunnen til forsøk på å påvirke deg. Anonymkode: 52f02...d40 Typisk femister å 1) ha liten eller ingen tiltro til kvinners egne hjerner 2) drive med mansplaining Feminister er det menn en gang var; noen som tror de vet mer enn kvinner og kan bestemme over kvinner. Anonymkode: 270a7...e45
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 19:54 #11 Skrevet torsdag kl 19:54 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Typisk femister å 1) ha liten eller ingen tiltro til kvinners egne hjerner 2) drive med mansplaining Feminister er det menn en gang var; noen som tror de vet mer enn kvinner og kan bestemme over kvinner. Anonymkode: 270a7...e45 Betyr det at du er feminist og kvinne og tror du vet hva jeg tenker? Anonymkode: 52f02...d40
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:26 #12 Skrevet torsdag kl 20:26 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Feminisme handler om at kvinner er mennesker. Hva er det å ikke kjenne seg igjen i?? Anonymkode: aa3e7...ce8 Nå har man 'feminsiter' som kjemper for at Lindsay Clancy skal gå fri fra å ha drept sine barn. De kjemper for transer sine rettigheter til å delta i kvinne-idrett, at burka/niqab er en fin ting osv. Anonymkode: 3e325...c01
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 21:16 #13 Skrevet torsdag kl 21:16 Anonym bruker skrev (1 time siden): Betyr det at du er feminist og kvinne og tror du vet hva jeg tenker? Anonymkode: 52f02...d40 Nei. Anonymkode: 270a7...e45
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 21:36 #14 Skrevet torsdag kl 21:36 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nå har man 'feminsiter' som kjemper for at Lindsay Clancy skal gå fri fra å ha drept sine barn. De kjemper for transer sine rettigheter til å delta i kvinne-idrett, at burka/niqab er en fin ting osv. Anonymkode: 3e325...c01 Du burde melde deg på. Du trenger å lære noe basic om feminisme. https://www.facebook.com/events/2393009934860259/ Anonymkode: aa3e7...ce8
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 22:27 #15 Skrevet torsdag kl 22:27 Veldig bra av Meta Anonymkode: 0916e...640
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 23:35 #16 Skrevet torsdag kl 23:35 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du burde melde deg på. Du trenger å lære noe basic om feminisme. https://www.facebook.com/events/2393009934860259/ Anonymkode: aa3e7...ce8 Historien om feminisme har jeg ikke noe imot, men hva det har utvilket seg til er helt forferdelig. Anonymkode: 3e325...c01
Anonym bruker Skrevet fredag kl 04:40 #17 Skrevet fredag kl 04:40 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Historien om feminisme har jeg ikke noe imot, men hva det har utvilket seg til er helt forferdelig. Anonymkode: 3e325...c01 Enig. Se bare på støtten deres til Hamas - en gruppe som hadde drept dem umiddelbart hadde de fått sjansen. Anonymkode: 5c12a...6e2
Anonym bruker Skrevet fredag kl 04:50 #18 Skrevet fredag kl 04:50 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Nå har man 'feminsiter' som kjemper for at Lindsay Clancy skal gå fri fra å ha drept sine barn. De kjemper for transer sine rettigheter til å delta i kvinne-idrett, at burka/niqab er en fin ting osv. Anonymkode: 3e325...c01 Du sauser sammen ulike ting. Jeg, som er kvinnesakskvinne og antifemimist, mener at Clancy burde gå fri. Til resten av det du skriver om, det er jeg jo så klart ikke opptatt av. Anonymkode: 270a7...e45
Anonym bruker Skrevet fredag kl 05:44 #19 Skrevet fredag kl 05:44 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Veldig bra av Meta Anonymkode: 0916e...640 La meg gjette: Du er for knebling av ytringsfrihet og kontroll på hva folk mener? Du er klar over at denne høyrebølgen vil snu? Mest sannsynlig allerede i november. Da blir det dine meninger, holdninger og synspunkter som risikerer å bli fjernet. Men det er sikkert greit for deg? Anonymkode: 23210...899
Anonym bruker Skrevet fredag kl 18:39 #20 Skrevet fredag kl 18:39 Hva slags nettsted er futurism.com? Anonymkode: 8d872...1c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå