Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare for å stikke en finger i siden på Trump eller? Mamdani er jo langt langt til venstre og har aldri sett en norsk statsministet reist for å møte en borgermester før. 

Greit, man trenger ikke å like Trump, men vi har en litt hissig nabo i øst og vi forsyner Europa med energi, er det virkelig nødvendig å erte den makten som kan forsvare oss? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
TheWitch skrev (7 timer siden):

Er det bare for å stikke en finger i siden på Trump eller? Mamdani er jo langt langt til venstre og har aldri sett en norsk statsministet reist for å møte en borgermester før. 

Greit, man trenger ikke å like Trump, men vi har en litt hissig nabo i øst og vi forsyner Europa med energi, er det virkelig nødvendig å erte den makten som kan forsvare oss? 

Så da skal ikke vi ha diplomatisk kontakt med noen fordi vi skal være redd for Trump? Skal Norge la seg styre av humøret til Donald?

Nå er vel uansett Mandami og Trump kompiser, så jeg ser i hvertfall ikke problemet. 

- Han må slutte med det

Skrevet
Østerdølen skrev (2 timer siden):

Så da skal ikke vi ha diplomatisk kontakt med noen fordi vi skal være redd for Trump? Skal Norge la seg styre av humøret til Donald?

Nå er vel uansett Mandami og Trump kompiser, så jeg ser i hvertfall ikke problemet. 

- Han må slutte med det

New York er da ikke et eget land man trenger å ha diplomatisk kontakt med. 

Skrevet

Det er da ikke merkelig? Støre hører jo også til på venstresiden, og at ingen har møtt NY borgermester før betyr jo ikke at det aldri kan skje.

Jeg tenker at det er lurt å ha et bredt nettverk, og at man på ingen måte skal la seg skremme til taushet av Trump. 

Skrevet
TheWitch skrev (9 timer siden):

New York er da ikke et eget land man trenger å ha diplomatisk kontakt med. 

Nei, men han er politiker. Og det er viktig at vi som land ikke lar oss styre av Trump. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...