Gå til innhold

Niese 18 sovnet - hadde ansvaret for min bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle feire bursdag, og min nå myndige niese tok ansvar for underholdning. Men når hun var her var hun veldig trøtt og sovnet først på sofa og deretter på rommet 

Synes det ble litt stusselig feiring. Jeg forventer det bedre av en voksen person. Jeg snakket med hennes mor som er min søster. Hun tok dette heller ikke på alvor, og sa bare "å stakkars hun har hatt veldig mye å gjøre. Kan du sjekke om hun har spist?"

Jeg blir provosert. Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 3e961...b0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

0/10

Anonymkode: 22dbc...dbe

Skrevet

Enig. 0/10 

Anonymkode: fd6c0...10e

Skrevet

Feier voksne mennesker bursdag med underholdning? Eller var det en 50 års dag?

Anonymkode: dc2af...407

Skrevet

Du skulle underholdes av en 18 åring i bursdagen din?

🤣

Anonymkode: 1c664...85f

Skrevet

Hva skulle hun gjøre? Synge? Lese dikt? Hva mener du underholdning? 

Anonymkode: f3e47...eb8

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hva skulle hun gjøre? Synge? Lese dikt? Hva mener du underholdning? 

Hvorfor er det relevant? 18-åringen hadde ansvaret for inderholdningen, men sovnet. DET er temaet i hi. Spør du bare så du kan angripe hi med hvor teit den planlagte underholdningen var?

Anonymkode: a8be0...f81

Skrevet

Av alle ikkeproblemer i verden...

Anonymkode: a3d6c...2bf

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er det relevant? 18-åringen hadde ansvaret for inderholdningen, men sovnet. DET er temaet i hi. Spør du bare så du kan angripe hi med hvor teit den planlagte underholdningen var?

Det er relevant fordi «underholdning» kan være så mye. Det kan være å delta på festen bare for å holde oppe stemningen, eller det kan være å faktisk framføre noe. 
Hvis hun var leid inn for å framføre noe, er det dårlig å sovne av. 
hvis hun var der for å holde oppe stemningen på festen, så er det mer forståelig at hun sovnet. Kanskje fikk hun for mye å drikke? HI forteller ingenting, det må være lov å spørre når innlegget er så intetsigende. 

Skrevet

Hvor lenge skulle hun underholde? Sjelden jeg er i selskap med underholdning. De gangene det er underholdning er det ikke det som er avgjørende for om festen er bra.

Hvis hun ikke underholdt og skulle betales for det så er konsekvensen at hun ikke får betalt.

Anonymkode: 7538d...48a

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Dette er uansett bare tull og tøys, og dårlig 🤡

Anonymkode: fd6c0...10e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...