Gå til innhold

Hva er helgeplanene da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deilig med fredag! Ferdig på jobb fem, skal spise pizza og se film med ungene i kveld. I morgen skal vi ha dugnad i besteforeldres hage, deg blir hyggelig. Søndag skal jeg gjøre noe helt alene, tenker det blir et museumsbesøk. Hva med dere? 

Anonymkode: 08c31...09a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får eldste ungen og kjærsten på middag i dag. I morgen skal jeg sove, kanskje male litt, egentlig gjøre minst mulig. Er bedt bort, men orker ikke. På søndag skal jeg gjøre like lite

Anonymkode: b3138...286

Skrevet

I kveld skal 19 åringen ha noen venner på besøk i kjellerstua, så da blir det vel i musikk, skravling og "slamring" med ytterdører utover kvelden og natta tenker jeg 😅 Jeg synes det er kjempekoselig, og nyter denne siste tiden med ungdommer i huset. Neste år flytter hun ut og da blir det stille her....

I morgen skal jeg være barnevakt på eldste barnebarnet, hun skal sove her fra lørdag til søndag og det gleder jeg meg til.

Anonymkode: f05ec...792

Skrevet

Jeg skal på skoleloppis 😊 Noe mer har vi ikke planlagt enda, ikke engang middag 😂

Anonymkode: 99541...cd3

Skrevet

Ingen planer 

Anonymkode: 0837d...44c

Skrevet

Skal i konfirmasjon i morgen ❤️ Kjørt 40 mil etter jobb idag og de samme 40 milene kjøres hjem på søndag og det var den helgen. 

Anonymkode: 90e7e...68c

Skrevet

Jeg skal male vinduer og ordne litt i hagen, ellers er det ingen bestemte planer. 

Skrevet

Sitter med brukket ankel som jeg skal begynne å trene opp igjen etter opreasjon og en uke på sykehus. 

Anonymkode: 307e6...76b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...