oslofrk Skrevet torsdag kl 22:27 #1 Skrevet torsdag kl 22:27 Hva slags truser bruker dere på trening under tights?
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 23:45 #2 Skrevet torsdag kl 23:45 Jeg bruker det samme som jeg bruker ellers, boksere. Anonymkode: 98be4...b7e
Anonym bruker Skrevet i går, 05:07 #3 Skrevet i går, 05:07 Samme som alltid, hipstere. Anonymkode: 08b0a...79a
Anonym bruker Skrevet i går, 05:22 #4 Skrevet i går, 05:22 String. Det styggeste jeg ser er delte rompeballer grunnet truser. Anonymkode: de1e2...6c9
Anonym bruker Skrevet i går, 06:03 #5 Skrevet i går, 06:03 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): String. Det styggeste jeg ser er delte rompeballer grunnet truser. Anonymkode: de1e2...6c9 Og det er viktig å være pen på trening fordi? HI, brukere de samme som ellers, stort sett hipstere. Anonymkode: 6f228...f12
Anonym bruker Skrevet i går, 06:15 #6 Skrevet i går, 06:15 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Og det er viktig å være pen på trening fordi? HI, brukere de samme som ellers, stort sett hipstere. Anonymkode: 6f228...f12 Jeg liker å se bra ut i alle sammenhenger. Men ser jo at folk ofte ikke bryr seg. Anonymkode: de1e2...6c9
Anonym bruker Skrevet i går, 06:56 #7 Skrevet i går, 06:56 Stort sett string, eller hipster hvis den er invisible Anonymkode: eb932...8ad
Anonym bruker Skrevet i går, 07:33 #8 Skrevet i går, 07:33 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg liker å se bra ut i alle sammenhenger. Men ser jo at folk ofte ikke bryr seg. Anonymkode: de1e2...6c9 Personlig ser jeg bra ut i alle sammenhenger uansett hvilken truse jeg har på meg. I all beskjedenhet 😇 Anonymkode: c6e5b...90e
Anonym bruker Skrevet i går, 09:23 #9 Skrevet i går, 09:23 Anonym bruker skrev (1 time siden): Personlig ser jeg bra ut i alle sammenhenger uansett hvilken truse jeg har på meg. I all beskjedenhet 😇 Anonymkode: c6e5b...90e Så bra for deg! Smaken er som baken - pun intended Anonymkode: de1e2...6c9
HvittHus Skrevet i går, 09:53 #10 Skrevet i går, 09:53 Bruker boksere. For meg er funksjonalitet viktigere enn utseende på trening, så det går i yogabukse, t-skjorte og boksere.
LillaGorilla♥♥ Skrevet i går, 10:08 #11 Skrevet i går, 10:08 Hipster eller bokser. Driter i hva folk synes om hvordan det ser ut, jeg har andre ting å ta meg til på trening.
Anonym bruker Skrevet i går, 12:40 #12 Skrevet i går, 12:40 Som oftest uten, men string innimellom Anonymkode: 7cba0...b34
Anonym bruker Skrevet i går, 16:49 #13 Skrevet i går, 16:49 Anonym bruker skrev (11 timer siden): String. Det styggeste jeg ser er delte rompeballer grunnet truser. Anonymkode: de1e2...6c9 Jeg går faktisk med truser nesten utelukkende for å irritere mennesker som deg. Dette stemmer så klart ikke helt, fordi det hender jeg går med string for min egen del. Likevel, jeg kjenner på en større glede de gangene jeg går med delte rompeballer fordi jeg synes det er Så Helt Utrolig Ekkelt å tenke at Noen Der Ute Faktisk Glaner På Rompa Mi. På denne måten får dere i det minste vondt i øynene deres når dere glor. Anonymkode: c9079...5f6
Anonym bruker Skrevet i går, 17:31 #14 Skrevet i går, 17:31 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Jeg går faktisk med truser nesten utelukkende for å irritere mennesker som deg. Dette stemmer så klart ikke helt, fordi det hender jeg går med string for min egen del. Likevel, jeg kjenner på en større glede de gangene jeg går med delte rompeballer fordi jeg synes det er Så Helt Utrolig Ekkelt å tenke at Noen Der Ute Faktisk Glaner På Rompa Mi. På denne måten får dere i det minste vondt i øynene deres når dere glor. Anonymkode: c9079...5f6 Hahaha! Herlig. Jeg for min del klarer ikke med min beste vilje å forstå hvilken rolle det spiller, om man kan se en trusekant gjennom en treningstights eller ikke. Det har da virkelig ingen som helst betydning. Anonymkode: ce426...fc6
Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #15 Skrevet 9 timer siden Jeg går faktisk commando. Uansett type truse, føler jeg de gnager og kryper når jeg trener. Anonymkode: 2bf62...c51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå