Anonym bruker Skrevet onsdag kl 19:11 #1 Skrevet onsdag kl 19:11 Hvor ville du ha bodd om du måtte bo i Innlandet? Anonymkode: f301a...0c0
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 19:51 #2 Skrevet onsdag kl 19:51 Antagelig Hamar, men jeg liker godt både Ringebu, Vågå, Lom og Bismo. Anonymkode: 9a258...fe6
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 20:19 #3 Skrevet onsdag kl 20:19 Det kommer an på om jeg måtte jobbe. Anonymkode: 4d22a...8c4
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 23:31 #4 Skrevet onsdag kl 23:31 Bo sted? Mener du bosted? Ringsaker er en bra kommune i Innlandet. Ellers: Stange, Hamar, ev. Gjøvik. Anonymkode: 64a6e...1df
Anonym bruker Skrevet i går, 04:24 #5 Skrevet i går, 04:24 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Bo sted? Mener du bosted? Ringsaker er en bra kommune i Innlandet. Ellers: Stange, Hamar, ev. Gjøvik. Anonymkode: 64a6e...1df Det er klart hun mente bosted. Anonymkode: f0c73...db5
Anonym bruker Skrevet i går, 05:08 #6 Skrevet i går, 05:08 Otta, Tretten, Vinstra eller Lillehammer Anonymkode: dd9ed...8a5
Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #7 Skrevet 23 timer siden Jeg har bodd like utenfor Brumunddal (Ringsaker kommune), på Gjøvik og på Lillehammer. I tillegg har jeg hytte på Mysusæter (nær Otta). Alle fine steder, men ikke et sted jeg ville bodd nå. Jeg flyttet til Hamar for 15 år siden og her blir jeg boende. Kort vei til fjell, og Mjøsa er min nærmeste nabo. Koigen har blitt veldig fin og det er mye aktivitet der om sommeren. Det er også mange gode tilbud hvis du vil ut og spise. Hamar har mange kulturtilbud til både unge og gamle. Det jeg synes er en utfordring er at det i visse miljøer er tøffe ungdomsmiljøer, men heldigvis hold mine barn seg unna disse miljøene. Nå er det åpnet et ungdomshus som er en suksess og som ungdommen jevnt over er meget fornøyd med. Hamar kommune satser også mye på å ha ressurspersoner tilgjengelig ute i bybildet på kveld og i helger slik at de har en oversikt over hva som foregår og kan ivareta ungdommens trygghet. Anonymkode: d33fd...636
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #8 Skrevet 22 timer siden Hamar, litt utenfor sentrum. Anonymkode: ae7b4...f1b
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #9 Skrevet 13 timer siden Hamar. Som nevnt over godt tilbud på det meste. Trivelig by. Anonymkode: c2137...4ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå