Anonym bruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Ditt? Hans? Begges? Med eller uten bindestrek? Anonymkode: 2f638...5b8
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden Barna har hans navn som mellomnavn, mitt som etternavn. Mitt er sjeldent og kun knyttet til vår slekt.
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden Jeg har beholdt mitt. Barna kom før vi giftet oss, så de har begges med bindestrek. Angrer litt på begge deler. Anonymkode: 75e66...b43
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden LillaGorilla♥♥ skrev (8 minutter siden): Barna har hans navn som mellomnavn, mitt som etternavn. Mitt er sjeldent og kun knyttet til vår slekt. Ja, og så har jeg beholdt mitt, og mannen sitt.
Anonym bruker Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden Barna har hans, jeg har begge. Angrer litt på at jeg beholdt pikenavnet, det brukes ikke så mye og lett å glemme ved bestilling av flybilletter. Det kommer veldig an på navnene om de f.eks. er sjeldne/pene er det enklere å beholde de enn et -sen navn. Er i utgangspunktet for ett fornavn og ett etternavn. Anonymkode: c121a...898
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #6 Skrevet 20 timer siden Begge har mitt (far syntes det ble langt med begge da vi fikk felles barn), hans særkullsbarn har hans. Ironisk nok har mitt særkullsbarn lagt til stefars etternavn, hun er veldig knyttet til familien hans, så nå er det litt av alt 😄 Jeg bryr meg ikke så veldig om hvem som heter hva, men jeg bytter aldri mitt tror jeg. Anonymkode: db12d...41c
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #7 Skrevet 20 timer siden Både jeg og han hadde lange etternavn med mye konsonanter i, så å beholde begge var aldri noe alternativ. Hans var sjeldnere og mer unikt, så da gikk vi for det. Jeg har også flere søsken, og kona til broren min tok hans, så pikenavnet mitt lever videre uavhengig av meg. Så da vi giftet oss tok vi begge hans navn, og barna våre har et navn hver og et etternavn. Jeg har flere navn selv, og de blir bare en bokstav med punktum bak, for jeg skriver jo aldri mitt fulle navn noe sted, så ville ha noe enklere for barna. Anonymkode: 3c097...62e
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden Mitt. Bare mitt. På meg og barna har sin fars som mellomnavn. Anonymkode: 0a398...392
Iiiiik Skrevet 13 timer siden #9 Skrevet 13 timer siden Vi har begge lange etternavn med diftonger, ikke aktuelt å ha begge. Han var mer opptatt av sitt etternavn enn det jeg var, så barna har hans etternavn. Jeg har mange søskenbarn som har fått barn, og disse barna har samme etternavn som meg. Jeg har beholdt mitt eget, mitt særkullsbarn har samme navn som meg.
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Jeg heter Hansen-Nilsen, mannen heter Johansen-Olsen, barna har begge våres etternavn, Johansen-Olsen-Hansen-Nilsen. Anonymkode: a78d4...c4b
Anonym bruker Skrevet 53 minutter siden #11 Skrevet 53 minutter siden Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Jeg heter Hansen-Nilsen, mannen heter Johansen-Olsen, barna har begge våres etternavn, Johansen-Olsen-Hansen-Nilsen. Anonymkode: a78d4...c4b Det håper jeg på ekte er tull Jeg het Johansen, så jeg bytta til mannens. Barnet jeg hadde fra tidligere hadde kun sin fars. Hun bytta og til min manns etterhvert som hun ble eldre. Anonymkode: 7e225...a08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå