Anonym bruker Skrevet 14. september #1 Skrevet 14. september Jeg har et brunt cordfløyels skjørt, går til midt på låret ca. Hva kan jeg bruke under? Tynn strømpebukse? Tykk longs? Evnt farge? Anonymkode: 21c5b...e51
Anonym bruker Skrevet 14. september #2 Skrevet 14. september Til cord ville jeg brukt en litt tykk strømpebukse, alt fra mellomtykk glatt til tykke ulltrømpebukser med litt mønster går fint. Til brunt kan du bruke det aller meste av farger, velg etter hvor klassisk du vil være kledd og hva du har på overkroppen. Sort og offwhite/beige er roligst kanskje, men burgunder eller mer farge kan også brukes. Anonymkode: 89f4e...d59
Anonym bruker Skrevet 14. september #3 Skrevet 14. september Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Til cord ville jeg brukt en litt tykk strømpebukse, alt fra mellomtykk glatt til tykke ulltrømpebukser med litt mønster går fint. Til brunt kan du bruke det aller meste av farger, velg etter hvor klassisk du vil være kledd og hva du har på overkroppen. Sort og offwhite/beige er roligst kanskje, men burgunder eller mer farge kan også brukes. Anonymkode: 89f4e...d59 Sånn type strømpebukse som selges i matbutikk? Anonymkode: 21c5b...e51
Anonym bruker Skrevet 14. september #4 Skrevet 14. september Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Sånn type strømpebukse som selges i matbutikk? Anonymkode: 21c5b...e51 Eller hvor som helst ellers, ja. Lindex har de beste. Anonymkode: 6ef96...5da
Anonym bruker Skrevet 14. september #5 Skrevet 14. september Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Eller hvor som helst ellers, ja. Lindex har de beste. Anonymkode: 6ef96...5da Takk for svar 😊 Anonymkode: 21c5b...e51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå