Anonym bruker Skrevet 13. september #1 Skrevet 13. september Jeg hadde det egentlig tipp topp med en fyr, viste meg genuin interesse. Møtt hverandre 4 ganger. Har hatt intim kontakt også nå å blir redd etterpå. Istedenfor å ta det rolig har jeg nå klart å si til han at jeg vil avvente neste treff. Han sa andre dagen at han ikke ville prate med andre siden han pratet med meg, spurte han igår om han fortsatt var på Tinder og han skrev ; Ja men at han kun sveipet. Jeg har itillegg merket litt mindre komplimenter og i frykt for avvisning har jeg klart å si jeg er usikker 🥹 sikkert ødelagt alt men jeg ble så utrolug såret av forrige date og han før der. 2 ganger med vonde opplevelser..... Hvorfor gjør jeg dette? Anonymkode: dba92...e08
Anonym bruker Skrevet 13. september #2 Skrevet 13. september Blir du veldig på og jagende? Trekk deg tilbake. La han komme til deg. Om han ikke kommer gi blaffen. Anonymkode: cb520...bbd
Anonym bruker Skrevet 13. september #3 Skrevet 13. september Og avvente møte fem er vel helt perfekt? Det betyr ikke at du har avlyst bare at du må puste og tenke litt. Anonymkode: cb520...bbd
Anonym bruker Skrevet 13. september #4 Skrevet 13. september Les det du skrev en gang til. Det har blitt mindre komplimenter... I begynnelsen er det mye komplimenter. Nå dater dere, da trenger ikke han å overøse deg med komplimenter. Ikke sunt å hige etter komplimenter. Ikke la en god fyr gå pga det. Han svarte ærlig til og med, da du spurte om han var på tinder. Han sletter tinder når dere blir kjærester. Anonymkode: 46d08...cd5
Anonym bruker Skrevet 13. september #5 Skrevet 13. september Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Han svarte ærlig til og med, da du spurte om han var på tinder. Anonymkode: 46d08...cd5 Wow, her har man lav tiltro til menn hvis denne type ærlighet er noe å rope hurra for. Er selv i en situasjon som din, HI, men her er det nok jeg som «har makten», om man kan si det slik, og han som muligens er redd for å bli avvist. Men det skulle virkelig bare mangle at jeg ikke brukte Tinder (noe jeg forøvrig aldri har gjort, jeg møter kun menn i virkeligheten) eller at jeg ga like mange komplimenter som før. Virkelig. Og det bør du også forvente! Ikke vær en cool girl eller pickmeisha som finner deg i alt. Ha litt selvrespekt og forvent at han fokuserer på deg, og går all in med deg. Hadde mistet helt respekten for han jeg vil ha, hvis han hadde funnet seg i alt eller «jublet» for ærlighet om Tinder. Vi er alle voksne mennesker. At man skal kunne oppføre seg høflig og sivilisert er virkelig minstekrav - ikke en tilleggsbonus. Anonymkode: b969c...b23
Anonym bruker Skrevet 13. september #6 Skrevet 13. september Anonym bruker skrev (3 timer siden): Blir du veldig på og jagende? Trekk deg tilbake. La han komme til deg. Om han ikke kommer gi blaffen. Anonymkode: cb520...bbd Anonym bruker skrev (2 timer siden): Og avvente møte fem er vel helt perfekt? Det betyr ikke at du har avlyst bare at du må puste og tenke litt. Anonymkode: cb520...bbd For øvrig enig i disse her. Anonymkode: b969c...b23
Anonym bruker Skrevet 13. september #7 Skrevet 13. september Anonym bruker skrev (7 timer siden): Wow, her har man lav tiltro til menn hvis denne type ærlighet er noe å rope hurra for. Er selv i en situasjon som din, HI, men her er det nok jeg som «har makten», om man kan si det slik, og han som muligens er redd for å bli avvist. Men det skulle virkelig bare mangle at jeg ikke brukte Tinder (noe jeg forøvrig aldri har gjort, jeg møter kun menn i virkeligheten) eller at jeg ga like mange komplimenter som før. Virkelig. Og det bør du også forvente! Ikke vær en cool girl eller pickmeisha som finner deg i alt. Ha litt selvrespekt og forvent at han fokuserer på deg, og går all in med deg. Hadde mistet helt respekten for han jeg vil ha, hvis han hadde funnet seg i alt eller «jublet» for ærlighet om Tinder. Vi er alle voksne mennesker. At man skal kunne oppføre seg høflig og sivilisert er virkelig minstekrav - ikke en tilleggsbonus. Anonymkode: b969c...b23 Så at jeg reagerte igår eller ikk et lite «utbrudd» var helt ok? Følte meg litt gal. Men det føltes som at jeg de siste dagene har fått litt for lite oppmerksomhet, så jeg skrev igår at jeg muligens måtte tenke over om vi skulle møtes igjen. Han har fortsatt Tinder men bruker den ikke sier han. Han ble veldig overrasket over min oppførsel og sa at det var synd jeg gfølte det sånn, at jeg hadde misforstått fordi han ikke hadde pratet med andre enn meg. Jeg sa at vi nesten må være eksklusive fra nå eller så orket jeg ikke dette. Da skrev han selvfølgelig er vi eksklusive. Jeg stoler på han og vi er nå good.. Han ga litt komplimenter idag så tydelig han har tenkt seg litt om. Er jeg for streng ? Anonymkode: dba92...e08
Anonym bruker Skrevet 13. september #8 Skrevet 13. september Tror du bør betale for noen timer med terapi. Det du i prinsippet nå gjør, det er å bidra til det du frykter mest. Og ikke minst - du lar forrige mann du datet og han før det igjen få styre ditt liv og dine valg nå og fremover. Da har du gitt disse to tidligere dustene enorm makt i ditt liv. Så stor makt har du gitt de to dustene, at du også er villig til å kaste bort gode menn du møter på din vei... Spørsmålet er også hvordan du - når du lar tidligere dårlige menn får styre følelsene dine i dag - har oppført deg mot denne nye daten? Har du holdt igjen? Har du oppført deg på en måte som har gjort at han ble usikker, og kan det være derfor han har gitt mindre komplimenter? Du må vokte deg vel fra å straffe en potensielt god mann fordi du har truffet duster før. For når du gjør det, da behandler du også en oppriktig interessert mann for noe han ikke har gjort, og skyver han unna. Du forteller altfor lite om både din og denne nye datens oppførsel og hva dere har sagt til å vite noe om han er mindre interessert eller oppriktig interessert. Du kan gjøre noe med deg selv, hvordan du forholder deg til andre mennesker og behandler andre, du kan velge at du ikke vil la tidligere dårlige erfaringer få makt over deg og nye forhold. Søk terapi for egen del uansett hva som skjer med denne nye mannen. For nå velger du å såre nye menn du møter, fordi du selv ble såret av tidligere menn. Da er du i prinsipp blitt som de som behandlet deg dårlig. Terapi. Vær ærlig og åpen. Om det ikke går som du vil med denne daten, vent med å date til du har ryddet opp i deg selv med terapeut. Anonymkode: e64a4...dce
Anonym bruker Skrevet 13. september #9 Skrevet 13. september Anonym bruker skrev (2 timer siden): Så at jeg reagerte igår eller ikk et lite «utbrudd» var helt ok? Følte meg litt gal. Men det føltes som at jeg de siste dagene har fått litt for lite oppmerksomhet, så jeg skrev igår at jeg muligens måtte tenke over om vi skulle møtes igjen. Han har fortsatt Tinder men bruker den ikke sier han. Han ble veldig overrasket over min oppførsel og sa at det var synd jeg gfølte det sånn, at jeg hadde misforstått fordi han ikke hadde pratet med andre enn meg. Jeg sa at vi nesten må være eksklusive fra nå eller så orket jeg ikke dette. Da skrev han selvfølgelig er vi eksklusive. Jeg stoler på han og vi er nå good.. Han ga litt komplimenter idag så tydelig han har tenkt seg litt om. Er jeg for streng ? Anonymkode: dba92...e08 Min erfaring er at menn ELSKER strenge damer. Damer med standarder. Damer som vet hva de selv er verdt. Damer de må streve litt for å få. Mange kommer til å si at det er tull osv, men det er (min mening) fordi man blander med usikre kvinner som maser og krever, og som uansett ikke blir fornøyd, fordi deres usikkerhet er et bunnløst hull 🕳️ I den grad du er i stand til å sette pris på det han gir deg, så ser jeg ikke at det kommer til å bli noe problem. Vekk med slappfiskene, inn med heltene! 💘 Anonymkode: b969c...b23
Anonym bruker Skrevet 13. september #10 Skrevet 13. september Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du forteller altfor lite om både din og denne nye datens oppførsel og hva dere har sagt til å vite noe om han er mindre interessert eller oppriktig interessert. Anonymkode: e64a4...dce Tøys. Hva han føler er feil fokus. Hva HI føler er rett fokus. Anonymkode: b969c...b23
Anonym bruker Skrevet 13. september #11 Skrevet 13. september Anonym bruker skrev (2 timer siden): Han ble veldig overrasket over min oppførsel og sa at det var synd jeg gfølte det sånn, at jeg hadde misforstått fordi han ikke hadde pratet med andre enn meg. Jeg sa at vi nesten må være eksklusive fra nå eller så orket jeg ikke dette. Da skrev han selvfølgelig er vi eksklusive. Jeg stoler på han og vi er nå good.. Han ga litt komplimenter idag så tydelig han har tenkt seg litt om. Er jeg for streng ? Anonymkode: dba92...e08 Jeg har lest dette om igjen. Det skulle faktisk ikke forundre meg om han ble overrasket over at du hadde en standard. Jeg leser dessverre altfor ofte her og andre steder om kvinner som bruker tiden på å tolke og tilpasse seg menn, der de burde brukt den på å sette grenser. Jeg er overbevist om at du gjorde rett her, og at du nå har satt en standard for hvordan du vil bli behandlet. Anonymkode: b969c...b23
Anonym bruker Skrevet 15. september #12 Skrevet 15. september Anonym bruker skrev (På 14.9.2026 den 0.21): Jeg har lest dette om igjen. Det skulle faktisk ikke forundre meg om han ble overrasket over at du hadde en standard. Jeg leser dessverre altfor ofte her og andre steder om kvinner som bruker tiden på å tolke og tilpasse seg menn, der de burde brukt den på å sette grenser. Jeg er overbevist om at du gjorde rett her, og at du nå har satt en standard for hvordan du vil bli behandlet. Anonymkode: b969c...b23 Mener du at jeg endelig har «skjønt det»? Jeg legger merke til noe ved han. Hør her.. Jeg vet ikke om det er meg som overtenker eller om jeg har rett. I begynnelsen var han ekstremt på, føltes som om han var helt betatt/ nesten besatt. Han lagret ca alle bildene mine, ansiktsbilder og gjerne treningsbilder. Lagret også et bilde der jeg kun hadde tekst. Vi møttes og han fortsatte å lagre. Møttes igjen, å da lå vi sammen. Han ga mye konplimenter i den tiden, men nå? Ingen komplimenter lengre. Ikke det at jeg MÅ ha, men når han begynte med det og satt standarden da følte jeg. Igår fikk jeg ingen kompliment på to av bildene jeg sendte han. Sendte også «god natt» med kyss tegn. Han hadde sovnet på sofaen og jeg fikk en snap kl 03 i retur med at han måtte lage nistepakke til barna, med sarkastisk utrykk. Typisk snap man sender til flere. Hvorfor har han stoppet å vise den interesssen som var i begynnelsen? For meg er det rart, spesielt når han vil vi skal være eksklusive og han sier han ikke prater med andre damer. Hvorfor da sveipe på Tinder? Hva tenker du om dette, føler jeg helt riktig? Anonymkode: dba92...e08
Anonym bruker Skrevet 15. september #13 Skrevet 15. september Anonym bruker skrev (2 timer siden): Mener du at jeg endelig har «skjønt det»? Jeg legger merke til noe ved han. Hør her.. Jeg vet ikke om det er meg som overtenker eller om jeg har rett. I begynnelsen var han ekstremt på, føltes som om han var helt betatt/ nesten besatt. Han lagret ca alle bildene mine, ansiktsbilder og gjerne treningsbilder. Lagret også et bilde der jeg kun hadde tekst. Vi møttes og han fortsatte å lagre. Møttes igjen, å da lå vi sammen. Han ga mye konplimenter i den tiden, men nå? Ingen komplimenter lengre. Ikke det at jeg MÅ ha, men når han begynte med det og satt standarden da følte jeg. Igår fikk jeg ingen kompliment på to av bildene jeg sendte han. Sendte også «god natt» med kyss tegn. Han hadde sovnet på sofaen og jeg fikk en snap kl 03 i retur med at han måtte lage nistepakke til barna, med sarkastisk utrykk. Typisk snap man sender til flere. Hvorfor har han stoppet å vise den interesssen som var i begynnelsen? For meg er det rart, spesielt når han vil vi skal være eksklusive og han sier han ikke prater med andre damer. Hvorfor da sveipe på Tinder? Hva tenker du om dette, føler jeg helt riktig? Anonymkode: dba92...e08 Jeg tenker du reagerer på at han har endret standarden. Mange mener det er helt innafor og de gjør det selv. Jeg er motsatt, jeg mener man heller må holde tilbake i starten hvis man ikke har tenkt å fortsette. Jeg forstår veldig godt at du er skeptisk til han her, og ville nok selv ha trukket meg unna. Det virker ikke som dere er på bølgelengde. Dette er ting man skal kunne snakke med en partner om, og komme hverandre i møte. En partner som stiller seg uforstående i små ting vil neppe være så mye bedre til å takle store. Anonymkode: b969c...b23
Anonym bruker Skrevet 15. september #14 Skrevet 15. september Åja, glemte å svare på hvorfor han har endret seg; Dette vet jeg så klart ikke. Det jeg vet er at man må tro på det en mann gjør, og ikke gå rundt og bortforklare det eller håpe på at han endrer seg. Vet at det er surt, særlig med en mann som har vist intens interesse i starten. Det er en årsak til at love bombing er et uttrykk og et fenomen - som funker. Pass på at du ikke blir hekta på det. Det er typisk dårlige menn at de får kvinner hekta ved å gi intens interesse først, og så prøver hun i årevis å få denne tilbake. Vær særlig obs hvis han gir litt i ny og ne som du kan oppfatte som håp. Les Sissel Grans sammenligning med rotter og pellets; https://www.psykologisk.no/bokutdrag/hekta-pa-et-hap-om-kjaerlighet/101941 Det hele er i grunn veldig enkelt; En bra mann er bra hele tiden og man behøver aldri lure på hvor man har han. Anonymkode: b969c...b23
Anonym bruker Skrevet 15. september #15 Skrevet 15. september Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg tenker du reagerer på at han har endret standarden. Mange mener det er helt innafor og de gjør det selv. Jeg er motsatt, jeg mener man heller må holde tilbake i starten hvis man ikke har tenkt å fortsette. Jeg forstår veldig godt at du er skeptisk til han her, og ville nok selv ha trukket meg unna. Det virker ikke som dere er på bølgelengde. Dette er ting man skal kunne snakke med en partner om, og komme hverandre i møte. En partner som stiller seg uforstående i små ting vil neppe være så mye bedre til å takle store. Anonymkode: b969c...b23 Ja altså jeg svarte ikke på den jeg fikk inatt. Noe jeg alltid pleier å gjøre. Jeg åpnet den idag på morgenen og tenkte å se hvor lang tid det tok før han snappet. Jeg fikk en kl 11 idag der han sendte bilde av seg selv og det stod ; «Jeg sovnet nok rett før du sendte snap igår😂» Men jeg spurte ikke så her har han tenkt litt... Hva tenker du han holder på med da? Er han interessert eller ikke? Anonymkode: dba92...e08
Anonym bruker Skrevet 15. september #16 Skrevet 15. september Anonym bruker skrev (4 timer siden): Pass på at du ikke blir hekta på det. Det er typisk dårlige menn at de får kvinner hekta ved å gi intens interesse først, og så prøver hun i årevis å få denne tilbake. Vær særlig obs hvis han gir litt i ny og ne som du kan oppfatte som håp. Les Sissel Grans sammenligning med rotter og pellets; https://www.psykologisk.no/bokutdrag/hekta-pa-et-hap-om-kjaerlighet/101941 Det hele er i grunn veldig enkelt; En bra mann er bra hele tiden og man behøver aldri lure på hvor man har han. Anonymkode: b969c...b23 Takk, det skal jeg. Han ser ikke ut som typen til å gjøre det, unnskyld meg. Men han er ikke wow utseende. Jeg har falt for kjekkere menn utseendemessig før, men jeg trodde han vant på personligheten, der ser det ut til at jeg tok feil? Jeg sier ikke dette for å vøre innbilsk men tenker nok vi er på samme liga, eller om muligens jeg skårer over et hakk. 🫣 Anonymkode: dba92...e08
Anonym bruker Skrevet 15. september #17 Skrevet 15. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva tenker du han holder på med da? Er han interessert eller ikke? Anonymkode: dba92...e08 Jeg mener spørsmålet er grunnleggende feil og dessverre altfor typisk kvinner. Det riktige spørsmålet er; Hva vil JEG? Er JEG interessert i denne mannen? Anonym bruker skrev (1 time siden): Takk, det skal jeg. Han ser ikke ut som typen til å gjøre det, unnskyld meg. Men han er ikke wow utseende. Jeg har falt for kjekkere menn utseendemessig før, men jeg trodde han vant på personligheten, der ser det ut til at jeg tok feil? Jeg sier ikke dette for å vøre innbilsk men tenker nok vi er på samme liga, eller om muligens jeg skårer over et hakk. 🫣 Anonymkode: dba92...e08 Man kan aldri vite. Min erfaring er at kjekke menn er selvsikre og dermed ikke behøver å spille spill. Samtidig er de ofte ekstremt vant med å bli strøket medhårs og takler dårlig å ikke bli det. Synes utseendet er en dårlig variabel å vurdere ut fra. Du nevnte at han har barn, ville tenkt mer på om han har vært i et forpliktende forhold før og hvorfor det tok slutt. Anonymkode: b969c...b23
Anonym bruker Skrevet 15. september #18 Skrevet 15. september Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg mener spørsmålet er grunnleggende feil og dessverre altfor typisk kvinner. Det riktige spørsmålet er; Hva vil JEG? Er JEG interessert i denne mannen? Man kan aldri vite. Min erfaring er at kjekke menn er selvsikre og dermed ikke behøver å spille spill. Samtidig er de ofte ekstremt vant med å bli strøket medhårs og takler dårlig å ikke bli det. Synes utseendet er en dårlig variabel å vurdere ut fra. Du nevnte at han har barn, ville tenkt mer på om han har vært i et forpliktende forhold før og hvorfor det tok slutt. Anonymkode: b969c...b23 Det ble slutt med eksen (mor til barn) mars i år 😨 Han gjorde det slutt og var helt ferdig med henne. Virker bitter på henne igrunnen. Liker ikke! Skal møte han imorgen, han kunne egentlig kun torsd, men da kan ikke jeg. Sa da at det oppstod noe imorra så han kunne likavel. Kommer ikke til å være innendørs med han imorgen. Om jeg er interessert? Nei ikke nok, men vil gi det litt tid 🫥 Anonymkode: dba92...e08
Anonym bruker Skrevet 15. september #19 Skrevet 15. september Anonym bruker skrev (7 timer siden): Synes utseendet er en dårlig variabel å vurdere ut fra. Det er det, men ser ut til at de mennene jeg treffer kun er ute etter det. De er jo aldri fornøyd nok, de leter vel etter noe bedre ? Anonymkode: dba92...e08
Anonym bruker Skrevet 16. september #20 Skrevet 16. september Hvorfor lagre bilder i begynnelsen og ikke å. Skal møte han, se hva jeg føler etter dette. Anonymkode: dba92...e08
Anonym bruker Skrevet 18. september #21 Skrevet 18. september Anonym bruker skrev (På 13.9.2026 den 23.45): Tøys. Hva han føler er feil fokus. Hva HI føler er rett fokus. Anonymkode: b969c...b23 Burde jeg ha tålmodighet å vente å se? Han virker interessert igrunnen når vi møtes. Han vil være lenge med meg, men han gir ikke mye av seg på snap. Og spør ikke når vi skal møtes neste gang eller om jeg har hatt en fin dag. Snappene er lite personlig. Hva tenker du jeg bør gjøre? Anonymkode: dba92...e08
Anonym bruker Skrevet 18. september #22 Skrevet 18. september Heisann Jeg tenker at du bør ta det rolig, og ikke henge deg sånn opp i snap og svar og egne fortolkninger av hans oppførsel. Om han avviser deg er det ikke personlig, det er noe i han som evt gjør at han ikke lengre vil være med deg, og det har du uansett ingen kontroll over. Men du har kontroll over deg selv og dine følelser. Så det er uansett fånyttes å sitte å angste og overtenke det her. Fortell han at du liker å være med han og at du ønsker at dere skal bli bedre kjent, og se hvor det tar deg. Om han ikke vil det - ja så går du videre. Og om han vingler og er ustabil, ikke svarer på lenge, masse frem og tilbake - ja da har du svaret ditt - han er ikke interessert nok til å få det til å fungere. Anonymkode: 4bf5f...947
Anonym bruker Skrevet 18. september #23 Skrevet 18. september Anonym bruker skrev (3 timer siden): Burde jeg ha tålmodighet å vente å se? Han virker interessert igrunnen når vi møtes. Han vil være lenge med meg, men han gir ikke mye av seg på snap. Og spør ikke når vi skal møtes neste gang eller om jeg har hatt en fin dag. Snappene er lite personlig. Hva tenker du jeg bør gjøre? Anonymkode: dba92...e08 Det jeg tenker er… (nå kommer det ærlig tilbakemelding, så vær forberedt) …er at det virker som du har et bekreftelsesbehov som, når han ikke dekker dette, så vender du det mot oss i stedet. Hva skal jeg gjøre? Er dette en bra mann? Hva vil han? Hva føler han? Hva tenker du? Hva ville du ha gjort? Etc etc etc. Svært mange blir sånn når det kommer til forelskelse og forhold, men det er utmattende for de rundt. Det gjelder både den de dater, vennene deres og tildels også mennesker på et forum (selv om de ofte tåler litt mer). Det er dette jeg mener med at du må finne ut av ting selv. Du må finne ut de samme tingene om deg selv som det du spør han og oss om. For uansett hvor bra mann du treffer og hvor hardt du selv faller for han, så vil et usunt bekreftelsesbehov hos deg, være det som kan ødelegge forholdet. Siden du åpenbart ikke er hodestups forelsket i han, så tenker jeg at det passer perfekt å øve deg overfor han. Du er jo allerede godt på vei siden du har sagt ting til han før du skrev inn her. Si hva DU vil og hva DU trenger, se om han følger opp. Se hvordan du liker det når han er den som gir DEG det du ber om. Kom veldig gjerne inn og fortell hvordan det går Anonymkode: b969c...b23
Anonym bruker Skrevet 18. september #24 Skrevet 18. september Anonym bruker skrev (5 timer siden): Det jeg tenker er… (nå kommer det ærlig tilbakemelding, så vær forberedt) …er at det virker som du har et bekreftelsesbehov som, når han ikke dekker dette, så vender du det mot oss i stedet. Hva skal jeg gjøre? Er dette en bra mann? Hva vil han? Hva føler han? Hva tenker du? Hva ville du ha gjort? Etc etc etc. Svært mange blir sånn når det kommer til forelskelse og forhold, men det er utmattende for de rundt. Det gjelder både den de dater, vennene deres og tildels også mennesker på et forum (selv om de ofte tåler litt mer). Det er dette jeg mener med at du må finne ut av ting selv. Du må finne ut de samme tingene om deg selv som det du spør han og oss om. For uansett hvor bra mann du treffer og hvor hardt du selv faller for han, så vil et usunt bekreftelsesbehov hos deg, være det som kan ødelegge forholdet. Siden du åpenbart ikke er hodestups forelsket i han, så tenker jeg at det passer perfekt å øve deg overfor han. Du er jo allerede godt på vei siden du har sagt ting til han før du skrev inn her. Si hva DU vil og hva DU trenger, se om han følger opp. Se hvordan du liker det når han er den som gir DEG det du ber om. Kom veldig gjerne inn og fortell hvordan det går Anonymkode: b969c...b23 TAkK!👋😍 Jeg gjorde litt meditasjon idag og tok en skikkelig treningsøkt, det får skjerpa tankene mine. Er jeg mye inne, sitter å grubler og tenker, så blir det ofte negative tanker som jeg hadde den kvelden jeg spontant skrev til han at jeg ville avslutte dette/legge det på vent. Skal si deg det at i hele dag har jeg snudd tankegangen, jeg har tenkt at det ikke blir krise om det ikke blir oss. Jeg henger meg heller ikke opp i om han ikke snapper meg, men det har han gjort. Jeg tenker også at neste helg er vår første barnefri helg sammen, så jeg skal spørre han om jeg kan komme til han. Det tror jeg han vil med overnatting. Vi hadde ingen sex sist vi var med hverandre. Kjenner jeg vil se den helga an og føle på hvordan alt er, ja, med meg selv. Jeg må tenke på hva jeg vil og være grei mot meg selv. 🥰 Han virker oppriktig interessert når vi er med hverandre. Anonymkode: dba92...e08
Anonym bruker Skrevet 20. september #25 Skrevet 20. september Anonym bruker skrev (På 18.9.2026 den 12.35): Det jeg tenker er… (nå kommer det ærlig tilbakemelding, så vær forberedt) …er at det virker som du har et bekreftelsesbehov som, når han ikke dekker dette, så vender du det mot oss i stedet. Hva skal jeg gjøre? Er dette en bra mann? Hva vil han? Hva føler han? Hva tenker du? Hva ville du ha gjort? Etc etc etc. Svært mange blir sånn når det kommer til forelskelse og forhold, men det er utmattende for de rundt. Det gjelder både den de dater, vennene deres og tildels også mennesker på et forum (selv om de ofte tåler litt mer). Det er dette jeg mener med at du må finne ut av ting selv. Du må finne ut de samme tingene om deg selv som det du spør han og oss om. For uansett hvor bra mann du treffer og hvor hardt du selv faller for han, så vil et usunt bekreftelsesbehov hos deg, være det som kan ødelegge forholdet. Siden du åpenbart ikke er hodestups forelsket i han, så tenker jeg at det passer perfekt å øve deg overfor han. Du er jo allerede godt på vei siden du har sagt ting til han før du skrev inn her. Si hva DU vil og hva DU trenger, se om han følger opp. Se hvordan du liker det når han er den som gir DEG det du ber om. Kom veldig gjerne inn og fortell hvordan det går Anonymkode: b969c...b23 Nå er jeg litt lei. Det er svært positivt at han der happy ut når vi er med hverandre. Vil kysse meg osv. Men på snap her derimot, er det ingen spørsmål. Ingen «Ha en fin dag» , eller «Hva skal du idag?» Han var jo ikke sånn i begynnelsen? Han lagret bilde etter bilde. Nå gjør han ikke det, helt greit. Men han satt en rar standard i begynnelsen om at han var ekstremt ivrig, men lunker seg nå. Jeg lurer på om han gjør det med vilje? Jeg slettet meg på Tinder i forrige uke og så da at han fortsatt var der selvom han vil være eksklusiv, antar han er der enda. Hva er greia? Skal jeg orke dette? Om han prøver å gjøre seg kjedelig for at han er komfliktsky og ikke tør å si det, kan han likegodt si det som det er. Anonymkode: dba92...e08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå