Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:01 #1 Skrevet lørdag kl 22:01 Kjæresten er ute på byen i forbindelse med jobb og legger ut på storyen på snap ei dame som sitter på sånn rodeo hest. Altså filmer tre snapper. Det er jo ganske mye annet å legge ut enn akkurat det 🙈 Anonymkode: 5b524...e34
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:56 #3 Skrevet lørdag kl 22:56 Bare idioter filmer og snapper av kollegaer eller andre. Anonymkode: 6ff1a...e34
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:56 #4 Skrevet lørdag kl 22:56 Han synes vel det så stilig ut Hadde det betydd noe så er sjansene større for at han ikke hadde lagt det ut Anonymkode: 54f7d...482
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:57 #5 Skrevet lørdag kl 22:57 og som en annen sier så er det jo litt teit om han har lagt det ut uten å ha spurt om lov først. Det er jo lov å håpe at han spurte og fikk ja til det Anonymkode: 54f7d...482
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 23:58 #6 Skrevet lørdag kl 23:58 Det hadde jeg ikke tenkt over et sekund. Og jeg regner selvfølgelig med at han hadde spurt om lov til å legge det ut. alt annet ville være utenkelig om det var en "privatperson" og ikke en del av et show eller annen form for underholdning, Anonymkode: 746cb...a18
Anonym bruker Skrevet i går, 00:01 #7 Skrevet i går, 00:01 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det hadde jeg ikke tenkt over et sekund. Og jeg regner selvfølgelig med at han hadde spurt om lov til å legge det ut. alt annet ville være utenkelig om det var en "privatperson" og ikke en del av et show eller annen form for underholdning, Anonymkode: 746cb...a18 Ein rodeokonkurranse. Anonymkode: 5b524...e34
Anonym bruker Skrevet i går, 08:01 #8 Skrevet i går, 08:01 Det hadde ikke vekket noe sjalusi i meg om det er det du tenker på. Anonymkode: 0f342...c27
Anonym bruker Skrevet i går, 08:07 #9 Skrevet i går, 08:07 Når ville jeg oppdaget snapstoryen? Midt uti uka, kanskje. Anonymkode: b4700...719
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #10 Skrevet 18 timer siden Utro. Hiv'n på hue og ræva ut. Anonymkode: 1a78b...7ce
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #11 Skrevet 13 timer siden Det er så synd at folk snapper andre men håper han fikk lov iallfall. Tenker jo på at man som samfunn blir litt innesluttet i redselen for å bli filmet i det man gjør. Hadde ikke likt å bli filmet på rodeo hest iallefall..... Anonymkode: d4d06...c0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå