Gå til innhold

Gravferden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble så sjokkert over å se  alle som sto med telefonene oppe. Så respektløst. Man får alltids sett hele kortesjen på tv senere. Man står ikke sånn for å få likes. Man bøyer hodet i respekt 

Anonymkode: 377d2...a93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er desverre ikke overrasket. Å få filme og ta selfier er det viktigste for mange, null respekt viser de.

Anonymkode: 95337...8da

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Ble så sjokkert over å se  alle som sto med telefonene oppe. Så respektløst. Man får alltids sett hele kortesjen på tv senere. Man står ikke sånn for å få likes. Man bøyer hodet i respekt 

Det at folk tar bilder, eller filmer betyr ikke nødvendigvis at det deles på sosiale medier.
Vet med meg selv at dersom jeg hadde hatt mulighet til å være der ville jeg ha tatt noen bilder selv, men kun for meg selv, ville ikke ha delt dem.
Litt som å ta vare på et minne

Anonymkode: b6fec...935

Skrevet

For en fantastisk mottagelse dronning Sonja fikk når hun kom ut på balkongen, man kunne høre lyden steg noen hakk ❤️

Skrevet

Har sett flere influensere som står å filmer under tyst minutt. Andre rundt i kring står med bøyde hoder. Utrolig. Men det sier vel litt om intelligensnivået på influenseren tenker jeg. 

Anonymkode: a9c62...cc5

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

For en fantastisk mottagelse dronning Sonja fikk når hun kom ut på balkongen, man kunne høre lyden steg noen hakk ❤️

Ja ❤️ herlig ❤️

Anonymkode: 23172...768

Skrevet

Jeg var der og tok både bilder og film, men dette er ikke noe jeg deler på sosiale medier. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg er desverre ikke overrasket. Å få filme og ta selfier er det viktigste for mange, null respekt viser de.

Når selv "de beste" blant oss er så respektløse så forplanter det seg bare nedover og blir (u)kultur.

https://www.vg.no/nyheter/i/7pL5Xo/ap-politikeren-broet-fotoforbudet-sa-hun-ikke-var-klar-over

Anonymkode: 27305...5d4

Skrevet

Var på Slottsplassen på lørdag. Sjokkert over hvor mange som tråkka ut i blomsterhavet (ja det var passasjer der) og tok bilder av seg selv foran slottet og blomsterhavet. Direkte flau på dems vegne ble jeg. 

Anonymkode: 949b5...58f

Skrevet

Det er en historisk dag.

Hadde jeg vært der, hadde jeg tatt en håndfull bilder, og lagt ned telefonen. 

Anonymkode: a00d1...ec9

Skrevet

Å ta bildet forstår jeg. Men man står ikke med telefonen opp mot gravfølget. Det passer seg ikke

Skrevet

Hørte dere mobilen som ringte under 1 mm stillhet inni kirken da? Da er man blåst!!!! Hadde vært livredd noe sånt skulle skjedd meg og skrudd av hele mobilen. Noe jeg ALLTID gjør i begravelser. Var i en begravelse en gang hvor en mobil ikke bare ringte en gang….men ringte gang nr 2 litt uti seremonien også

Skrevet
TinaK 1990 skrev (1 time siden):

Hørte dere mobilen som ringte under 1 mm stillhet inni kirken da? Da er man blåst!!!! Hadde vært livredd noe sånt skulle skjedd meg og skrudd av hele mobilen. Noe jeg ALLTID gjør i begravelser. Var i en begravelse en gang hvor en mobil ikke bare ringte en gang….men ringte gang nr 2 litt uti seremonien også

Det var rimelig pinlig, men jeg tror kanskje det var en alarm, ikke en ringetone?

Anonymkode: 34df7...fba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...