Anonym bruker Skrevet onsdag kl 14:21 #1 Skrevet onsdag kl 14:21 Ble så sjokkert over å se alle som sto med telefonene oppe. Så respektløst. Man får alltids sett hele kortesjen på tv senere. Man står ikke sånn for å få likes. Man bøyer hodet i respekt Anonymkode: 377d2...a93
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 14:32 #2 Skrevet onsdag kl 14:32 Jeg er desverre ikke overrasket. Å få filme og ta selfier er det viktigste for mange, null respekt viser de. Anonymkode: 95337...8da
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 14:35 #3 Skrevet onsdag kl 14:35 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Ble så sjokkert over å se alle som sto med telefonene oppe. Så respektløst. Man får alltids sett hele kortesjen på tv senere. Man står ikke sånn for å få likes. Man bøyer hodet i respekt Anonymkode: 377d2...a93 Det at folk tar bilder, eller filmer betyr ikke nødvendigvis at det deles på sosiale medier. Vet med meg selv at dersom jeg hadde hatt mulighet til å være der ville jeg ha tatt noen bilder selv, men kun for meg selv, ville ikke ha delt dem. Litt som å ta vare på et minne Anonymkode: b6fec...935
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 14:59 #4 Skrevet onsdag kl 14:59 For en fantastisk mottagelse dronning Sonja fikk når hun kom ut på balkongen, man kunne høre lyden steg noen hakk ❤️ Anonymkode: 95337...8da
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 15:56 #5 Skrevet onsdag kl 15:56 Har sett flere influensere som står å filmer under tyst minutt. Andre rundt i kring står med bøyde hoder. Utrolig. Men det sier vel litt om intelligensnivået på influenseren tenker jeg. Anonymkode: a9c62...cc5
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 16:48 #6 Skrevet onsdag kl 16:48 Anonym bruker skrev (1 time siden): For en fantastisk mottagelse dronning Sonja fikk når hun kom ut på balkongen, man kunne høre lyden steg noen hakk ❤️ Anonymkode: 95337...8da Ja ❤️ herlig ❤️ Anonymkode: 23172...768
TheWitch Skrevet onsdag kl 17:31 #7 Skrevet onsdag kl 17:31 Jeg var der og tok både bilder og film, men dette er ikke noe jeg deler på sosiale medier.
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 17:35 #8 Skrevet onsdag kl 17:35 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg er desverre ikke overrasket. Å få filme og ta selfier er det viktigste for mange, null respekt viser de. Anonymkode: 95337...8da Når selv "de beste" blant oss er så respektløse så forplanter det seg bare nedover og blir (u)kultur. https://www.vg.no/nyheter/i/7pL5Xo/ap-politikeren-broet-fotoforbudet-sa-hun-ikke-var-klar-over Anonymkode: 27305...5d4
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 17:40 #9 Skrevet onsdag kl 17:40 Var på Slottsplassen på lørdag. Sjokkert over hvor mange som tråkka ut i blomsterhavet (ja det var passasjer der) og tok bilder av seg selv foran slottet og blomsterhavet. Direkte flau på dems vegne ble jeg. Anonymkode: 949b5...58f
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 18:56 #10 Skrevet onsdag kl 18:56 Anonym bruker skrev (1 time siden): Når selv "de beste" blant oss er så respektløse så forplanter det seg bare nedover og blir (u)kultur. https://www.vg.no/nyheter/i/7pL5Xo/ap-politikeren-broet-fotoforbudet-sa-hun-ikke-var-klar-over Anonymkode: 27305...5d4 Fullstendig håpløst! Og det sier jeg selv om jeg tilhører samme parti i politikken. Anonymkode: 34df7...fba
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 21:34 #11 Skrevet onsdag kl 21:34 Det er en historisk dag. Hadde jeg vært der, hadde jeg tatt en håndfull bilder, og lagt ned telefonen. Anonymkode: a00d1...ec9
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 12:24 #12 Skrevet torsdag kl 12:24 Å ta bildet forstår jeg. Men man står ikke med telefonen opp mot gravfølget. Det passer seg ikke Anonymkode: 377d2...a93
TinaK 1990 Skrevet torsdag kl 15:55 #13 Skrevet torsdag kl 15:55 Hørte dere mobilen som ringte under 1 mm stillhet inni kirken da? Da er man blåst!!!! Hadde vært livredd noe sånt skulle skjedd meg og skrudd av hele mobilen. Noe jeg ALLTID gjør i begravelser. Var i en begravelse en gang hvor en mobil ikke bare ringte en gang….men ringte gang nr 2 litt uti seremonien også
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 17:03 #14 Skrevet torsdag kl 17:03 TinaK 1990 skrev (1 time siden): Hørte dere mobilen som ringte under 1 mm stillhet inni kirken da? Da er man blåst!!!! Hadde vært livredd noe sånt skulle skjedd meg og skrudd av hele mobilen. Noe jeg ALLTID gjør i begravelser. Var i en begravelse en gang hvor en mobil ikke bare ringte en gang….men ringte gang nr 2 litt uti seremonien også Det var rimelig pinlig, men jeg tror kanskje det var en alarm, ikke en ringetone? Anonymkode: 34df7...fba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå