Gå til innhold

Hvor nøye vask er flyttevask?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal etter over 20 år flytte for første gang. Jeg har tenkt å vaske ned huset selv, og har satt av mange dager til dette. Det jeg lurer på er hvor nøye er en flyttevask? 
Jeg skjønner at jeg må vaske/tørke støv av alt fra vegger og tak til gulv og vinduer. Skrubbe badet, vaske inni og utenpå alle kjøkkenskap osv. Det som jeg tror blir det største problemet er ovnen. Den er selvrensende, men på glasset spruter det flekker jeg sliter med å få bort. I tillegg er det umulig å få noen av stekebrettene helt rene. Ovnen er integrert, men vi har ikke kjøpt ny på flere år fordi vi tenkte vi skal ha den til den ryker. Derfor er jo brettene også så som så. 
Utenpå huset er det jo også spindelvev her og der, fuglebæsj på terrassene som kommer inni mellom osv. 
Så hvor nøye er nøye? 🤔

Anonymkode: c063d...4ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk på hvor godt vasket du forventer at boligen du skal flytte inn i er.

Anonymkode: 8603d...17b

Skrevet

Har flyttet noen ganger og ved utvask er jeg supernøye, selv om jeg har god boevne, vasker jevnlig osv.

Flyttevask er tak, vegger, gulv, inni skap, utenpå skap, vask og rens av sluker, lister, og over det hele. Spyler av trapp, veranda, gelender etc. 

Anonymkode: d3ba6...863

Skrevet

Flyttevask er nøye og mye jobb, betaler gladlig hver krone det koster for å få noen til å gjøre det for meg

Anonymkode: 7dd69...a19

Skrevet

Flyttevask skal være veldig grundig ja. Så jeg også var stresset for at jeg ikke fikk stekeovnen helt fin,men vasken i hele leiligheten ble godkjent på første forsøk. Flyttet nylig jeg også.

Anonymkode: 501f0...f07

Skrevet

Glasset på ovnen har jeg brukt ovnsrens og dekket til med gladpack over natten, samme med brettene (de har et skum på meny som fungerte veldig greit). Sprayer på og surrer inn med plast over natten. Rester på glasset tar jeg med skrape for koketopp. 

Anonymkode: eaed8...6f1

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Glasset på ovnen har jeg brukt ovnsrens og dekket til med gladpack over natten, samme med brettene (de har et skum på meny som fungerte veldig greit). Sprayer på og surrer inn med plast over natten. Rester på glasset tar jeg med skrape for koketopp. 

Anonymkode: eaed8...6f1

Denne ?

https://meny.no/varer/hus-hjem/renhold/rengjoringsmiddel/ovngrillrens-5701098005131

Anonymkode: ad899...640

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...