Anonym bruker Skrevet 7. september #1 Skrevet 7. september Nå føler jeg meg 90 år, men er 50 og skal bli bestemor 👶 Jeg har allerede hjulpet til med det de har ønsket /trenger, men så kan jeg selv huske at jeg ønsket meg litt dyre fine luer o.l til mine barn, men som jeg ikke kjøpte. Jeg kan selv sagt spørre, men hadde lyst til at de skulle få noe der jeg ikke bare «har overført penger». At de kan få noe de ikke vet om nødvendigvis jente baby med termin i oktober. Kan de hjelpe meg med litt tips ? ☺️ Anonymkode: 36f59...477
Anonym bruker Skrevet 7. september #2 Skrevet 7. september Strikkesett til vinteren? Anonymkode: c9c30...f20
Anonym bruker Skrevet 7. september #3 Skrevet 7. september Jeg har kjøpt Røros pledd til alle mine venner som har fått barn. De ble meget godt mottatt. God og bruke når man får høst/ vinter barn Anonymkode: 353f8...6b4
Anonym bruker Skrevet 7. september #4 Skrevet 7. september Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Strikkesett til vinteren? Anonymkode: c9c30...f20 Takk for tips, men de har en generasjon over som har strikket mye. Anonymkode: 36f59...477
Anonym bruker Skrevet 7. september #5 Skrevet 7. september Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg har kjøpt Røros pledd til alle mine venner som har fått barn. De ble meget godt mottatt. God og bruke når man får høst/ vinter barn Anonymkode: 353f8...6b4 Å, ja! Takk, de er typisk «alt for dyrt» til at en kjøper det selv Anonymkode: 36f59...477
Anonym bruker Skrevet 7. september #6 Skrevet 7. september Skulle også foreslå rørospledd, det er så deilig å ha både inne og ikke minst i bilen. Mine barn fikk det i dåpsgave og det ble brukt hele oppveksten. Et godt ullpledd som ikke er så stort er gull altså. Anonymkode: 7e784...519
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå