Anonym bruker Skrevet 7. september #1 Skrevet 7. september Jeg sliter med overskudd og helsa generelt, men jeg følger opp min 100% stilling og gjør jobben min som jeg skal, med god tilrettelegging. Jeg skal ikke være med på en tur med jobben om ei uke pga dette noe jeg har vært ærlig på. Sjefen min er tydelig misfornøyd, og sier at det er bekymringsverdig at jeg ikke har overskudd til det. Jeg sier at jeg dessverre ikke har det, men har likevel overskudd til å utføre jobben min. Turen strekker seg over 8 timer etter jobb, så det er ikke aktuelt. Så sier han at han lurer på om min kapasitet er god nok. Hvis hele mitt team (vi er fire) er sykemeldte, om jeg da klarer å holde fortet til de andre er tilbake. Så han lurer på om jeg faktisk klarer å jobbe 400% i flere uker......Jeg svarer som sant er at jeg nok vil ha utfordring med det ja. Er det bare meg, eller er det ikke veldig rart å si sånt fra en leder? Anonymkode: d992b...a4a
Anonym bruker Skrevet 7. september #3 Skrevet 7. september Jøss, det høres veldig merkelig ut Ingen skal da jobbe 400% i ukevis, blir hele teamet sykemeldt må man ha inn vikarer og evt hjelp fra andre team. Anonymkode: 40a66...0d9
Anonym bruker Skrevet 7. september #4 Skrevet 7. september Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Jeg sliter med overskudd og helsa generelt, men jeg følger opp min 100% stilling og gjør jobben min som jeg skal, med god tilrettelegging. Jeg skal ikke være med på en tur med jobben om ei uke pga dette noe jeg har vært ærlig på. Sjefen min er tydelig misfornøyd, og sier at det er bekymringsverdig at jeg ikke har overskudd til det. Jeg sier at jeg dessverre ikke har det, men har likevel overskudd til å utføre jobben min. Turen strekker seg over 8 timer etter jobb, så det er ikke aktuelt. Så sier han at han lurer på om min kapasitet er god nok. Hvis hele mitt team (vi er fire) er sykemeldte, om jeg da klarer å holde fortet til de andre er tilbake. Så han lurer på om jeg faktisk klarer å jobbe 400% i flere uker......Jeg svarer som sant er at jeg nok vil ha utfordring med det ja. Er det bare meg, eller er det ikke veldig rart å si sånt fra en leder? Anonymkode: d992b...a4a Fryktelig dårlig leder 400% er 32 time pr døgn noe som ikke er fysisk mulig. Og hvis du hadde blitt med hadde det jo ikke vært noen på jobb? Anonymkode: edc94...c2a
Anonym bruker Skrevet 7. september #5 Skrevet 7. september Du skal jo bare jobbe 100% uansett hvor mange som er syke. Anonymkode: 06bab...dd4
Anonym bruker Skrevet 7. september #6 Skrevet 7. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg sliter med overskudd og helsa generelt, men jeg følger opp min 100% stilling og gjør jobben min som jeg skal, med god tilrettelegging. Jeg skal ikke være med på en tur med jobben om ei uke pga dette noe jeg har vært ærlig på. Sjefen min er tydelig misfornøyd, og sier at det er bekymringsverdig at jeg ikke har overskudd til det. Jeg sier at jeg dessverre ikke har det, men har likevel overskudd til å utføre jobben min. Turen strekker seg over 8 timer etter jobb, så det er ikke aktuelt. Så sier han at han lurer på om min kapasitet er god nok. Hvis hele mitt team (vi er fire) er sykemeldte, om jeg da klarer å holde fortet til de andre er tilbake. Så han lurer på om jeg faktisk klarer å jobbe 400% i flere uker......Jeg svarer som sant er at jeg nok vil ha utfordring med det ja. Er det bare meg, eller er det ikke veldig rart å si sånt fra en leder? Anonymkode: d992b...a4a Alle vil ha problemer med det. Anonymkode: 0c30c...f1b
Siamese Hellhound Skrevet 7. september #7 Skrevet 7. september Hvis han forventer at ansatte skal jobbe 400% i lange tider, er det kanskje ikke så rart hvis folk blir sykemeldt under hans ledelse. Han høres ut som en ordentlig tulling og en dårlig sjef. Han burde være fornøyd med at du gjør jobben din, ikke finne på hypotetiske situasjoner for å trykke deg ned.
Anonym bruker Skrevet 7. september #8 Skrevet 7. september Vi begynner og bli mer og mer som USA... Anonymkode: 29ca0...b04
Anonym bruker Skrevet 7. september #9 Skrevet 7. september 2 hours ago, Anonym bruker said: Vi begynner og bli mer og mer som USA... Anonymkode: 29ca0...b04 Det du linker til her er en vandrehistorie og ingenting i videoen har noen sammenheng med historien Anonymkode: 78821...10a
Anonym bruker Skrevet 7. september #10 Skrevet 7. september Anonym bruker skrev (1 time siden): Det du linker til her er en vandrehistorie og ingenting i videoen har noen sammenheng med historien Anonymkode: 78821...10a Hæ? I usa jobber de til de stuper. Det er lov å gi de sparken til de som nekter. https://nurse.org/news/nurse-burnout-17-hour-shift-fatigue-viral-video/ Anonymkode: 29ca0...b04
Anonym bruker Skrevet 7. september #11 Skrevet 7. september Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Hæ? I usa jobber de til de stuper. Det er lov å gi de sparken til de som nekter. https://nurse.org/news/nurse-burnout-17-hour-shift-fatigue-viral-video/ Anonymkode: 29ca0...b04 Det står jo at det ikke var lov? De måtte betale erstatning. Anonymkode: 53f35...81d
Anonym bruker Skrevet 7. september #12 Skrevet 7. september Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Hæ? I usa jobber de til de stuper. Det er lov å gi de sparken til de som nekter. https://nurse.org/news/nurse-burnout-17-hour-shift-fatigue-viral-video/ Anonymkode: 29ca0...b04 Å påstå at Norge blir mer og mer lik USA, bare fordi hi sin sjef er en dust, er så flaut som det kan bli, Anonymkode: f06f7...ca2
Anonym bruker Skrevet 7. september #13 Skrevet 7. september 2 hours ago, Anonym bruker said: Hæ? I usa jobber de til de stuper. Det er lov å gi de sparken til de som nekter. https://nurse.org/news/nurse-burnout-17-hour-shift-fatigue-viral-video/ Anonymkode: 29ca0...b04 Nå linker du til en helt annen sak. Anonymkode: 78821...10a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå