Gå til innhold

Er dette greit av sjefen å si egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med overskudd og helsa generelt, men jeg følger opp min 100% stilling og gjør jobben min som jeg skal, med god tilrettelegging. Jeg skal ikke være med på en tur med jobben om ei uke pga dette noe jeg har vært ærlig på. Sjefen min er tydelig misfornøyd, og sier at det er bekymringsverdig at jeg ikke har overskudd til det. Jeg sier at jeg dessverre ikke har det, men har likevel overskudd til å utføre jobben min. Turen strekker seg over 8 timer etter jobb, så det er ikke aktuelt. 

Så sier han at han lurer på om min kapasitet er god nok. Hvis hele mitt team (vi er fire) er sykemeldte, om jeg da klarer å holde fortet til de andre er tilbake. Så han lurer på om jeg faktisk klarer å jobbe 400% i flere uker......Jeg svarer som sant er at jeg nok vil ha utfordring med det ja. 

Er det bare meg, eller er det ikke veldig rart å si sånt fra en leder? 

Anonymkode: d992b...a4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elendig ledelse. 

Anonymkode: f9fa7...f4b

Skrevet

Jøss, det høres veldig merkelig ut 

Ingen skal da jobbe 400% i ukevis, blir hele teamet sykemeldt må man ha inn vikarer og evt hjelp fra andre team.

Anonymkode: 40a66...0d9

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Jeg sliter med overskudd og helsa generelt, men jeg følger opp min 100% stilling og gjør jobben min som jeg skal, med god tilrettelegging. Jeg skal ikke være med på en tur med jobben om ei uke pga dette noe jeg har vært ærlig på. Sjefen min er tydelig misfornøyd, og sier at det er bekymringsverdig at jeg ikke har overskudd til det. Jeg sier at jeg dessverre ikke har det, men har likevel overskudd til å utføre jobben min. Turen strekker seg over 8 timer etter jobb, så det er ikke aktuelt. 

Så sier han at han lurer på om min kapasitet er god nok. Hvis hele mitt team (vi er fire) er sykemeldte, om jeg da klarer å holde fortet til de andre er tilbake. Så han lurer på om jeg faktisk klarer å jobbe 400% i flere uker......Jeg svarer som sant er at jeg nok vil ha utfordring med det ja. 

Fryktelig dårlig leder

400% er 32 time pr døgn noe som ikke er fysisk mulig. 

Og hvis du hadde blitt med hadde det jo ikke vært noen på jobb?

Anonymkode: edc94...c2a

Skrevet

Du skal jo bare jobbe 100% uansett hvor mange som er syke. 

Anonymkode: 06bab...dd4

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Alle vil ha problemer med det. 

Anonymkode: 0c30c...f1b

Skrevet

Hvis han forventer at ansatte skal jobbe 400% i lange tider, er det kanskje ikke så rart hvis folk blir sykemeldt under hans ledelse. 

Han høres ut som en ordentlig tulling og en dårlig sjef. 

Han burde være fornøyd med at du gjør jobben din, ikke finne på hypotetiske situasjoner for å trykke deg ned. 

Skrevet

Vi begynner og bli mer og mer som USA...

Anonymkode: 29ca0...b04

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Vi begynner og bli mer og mer som USA...

Anonymkode: 29ca0...b04

Det du linker til her er en vandrehistorie og ingenting i videoen har noen sammenheng med historien

Anonymkode: 78821...10a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...